"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • PiaJo
    svarade
    Ja, de är ju helt ljuvliga dessa ciklider.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Nu blev det plötsligt fredag. En film på en favoritart. Älskar verkligen dessa "Woffar". Så galet nyfikna och uppmärksamma.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Filmtajm! (Går snabbt med 4G, tummen upp för det )

    Senast redigerad av admin; 06 June 2015, 14:11.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Du känner väl mig håller på att laddas upp

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Nu är det dags att gå ner och glo lite på ynglen och de vaktande föräldrarna med ett glas rött i handen och sen blir det soffmys med film, känns gött!
    Låter ju som en redigt bra fredagkväl det där! En liten filmsnutt är inget att tänka på, va?

    Lämna en kommentar:


  • Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Nu är det dags att gå ner och glo lite på ynglen och de vaktande föräldrarna med ett glas rött i handen och sen blir det soffmys med film, känns gött!
    Härligt. Själv sitter jag framför karet med en kall öl. Är så galet nöjd med karet, det blev verkligen precis så som jag hoppades på att det skulle bli.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Nu är det dags att gå ner och glo lite på ynglen och de vaktande föräldrarna med ett glas rött i handen och sen blir det soffmys med film, känns gött!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Japp, det är samma helt ljuvliga och kan knappt tänka mig ett kar i framtiden utan dem, klart mina favoriter härhemma. Min kärlek till Apistogrammorna har fått lite konkurrens... Men det gör inget och jag har lovat mig själv att lugna mig lite med apor, kommer att bli svårt....

    Lämna en kommentar:


  • Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Dessa hade passat bra ihop med dina discusar i det nya karet trevligare och "underhållande" fisk får man leta efter
    Visst är det denna sort Johnny kör med sina diskus nu? Har sneglat på hans filmer och gillar verkligen deras rörelsemönster.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Dessa hade passat bra ihop med dina discusar i det nya karet trevligare och "underhållande" fisk får man leta efter

    Lämna en kommentar:


  • Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Just nu har denna tråden haft 253.000 visningar, jösses

    idag drog ett av paren av owroewefi fram en stor kul med frisimmande yngel, så roligt
    Grattis, kul!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Just nu har denna tråden haft 253.000 visningar, jösses

    idag drog ett av paren av owroewefi fram en stor kul med frisimmande yngel, så roligt

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ja precis, huvet på spiken där Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Så härligt och kul det var att kliva in i tvättstugan för en stund sen, det är nog jag som är lite knäpp där men ni vet ju vad jag har där
    det som jag såg var att mitt schackbrädes-par "dansade" för varandra och hannen var urtjusig med sina röda långa fenor
    honans bukfenor är knallröda och det blir de när de är leksugna så hoppas jag får se en romkaka inom kort, tror inte det blir nåt av det för Ph't är för högt men kul att se iallafall
    Ibland är det nästan så att ett bland det roligaste beteenden man får se, är när man får sitta och kolla på ett lekande par - färgerna på dom flesta arter blir så underbart vackra, sen även hur olika arter beter sig när dom leker. Blir det dessutom bebisar, så är ju det förstås också himla kul. Sen att PH:t ställer till det är inte så viktigt, huvudsaken att dom vuxna fiskarna mår bra .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • HeidiH
    svarade
    Alltid kul!!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...