Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Det här VF Royal Blue-paret hade man ju inte tackat nej till. Eller gruppen Cuipeua Red i andra filmen…

    Male(♂) : Wild Trinidad Red Royal Blue DiscusFemale(♀) : Wild Mata Limpa Royal Blue DiscusSHOW1009



















    More than just selecting the best Discus Wild World and export them , we love Wild Discus ! Working with these fish will be more than 30 years is a pleasure,...



    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
      Det här VF Royal Blue-paret hade man ju inte tackat nej till. Eller gruppen Cuipeua Red i andra filmen…

      Male(♂) : Wild Trinidad Red Royal Blue DiscusFemale(♀) : Wild Mata Limpa Royal Blue DiscusSHOW1009



















      More than just selecting the best Discus Wild World and export them , we love Wild Discus ! Working with these fish will be more than 30 years is a pleasure,...


      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Så fort ett större kar har byggts på plats...

        Kommentar

        • tanteva
          • September 2015
          • 1399

          vilken tur du inte skrev om den roten där det finns amrekaner... dom skulle säga du e korkad å utsätter dina fiskar för risker.. för dom skulle aldrig lägga i någon rot utan att först koka den å desifinerat den... snyggt vart det i vart fall =D

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Ett stim frisimmande sajicayngel har siktats bakom den höga roten till höger
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Härligt!

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                Och multispinosorna tycks ha hängt upp sina snart frisimmande yngel högt upp, strax under javan, på andra sidan av samma rot
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • tanteva
                  • September 2015
                  • 1399

                  låter härligt =D

                  Kommentar

                  • Shepard

                    • March 2003
                    • 13992

                    Japp Men tycker nog att sajicorna simmar lite väl högt med ynglen, med tanke på att där finns fyra hungriga scalarer Och 10 säkert lika hungriga torpeder...
                    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                    Min profil
                    Mitt galleri

                    Kommentar

                    • Mu(sic)
                      • March 2012
                      • 2305

                      Hej Mats Nu har jag bara gått tillbaka fyra sidor men det var fyra givande sidor. Vilka bilder! Dina filmer brukar jag se på Youtube

                      Kommentar

                      • Shepard

                        • March 2003
                        • 13992

                        Hmm... Verkar som om multisarna har blivit undankörda från sina egna yngel av sajicorna, de simmar runt i sin yngelvårdsdräkt, men vågar inte ta sig till stället där de hade ynglen senast, sajicorna är i vägen... Och båda scalarehanarna har förlorat halva ryggfenan. Undrar om de har slagits (har i och för sig inte sett dem slåss så allvarligt), eller så är sajicorna rejält sura

                        Bifogade filer
                        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                        Min profil
                        Mitt galleri

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av Mu(sic)
                          Hej Mats Nu har jag bara gått tillbaka fyra sidor men det var fyra givande sidor. Vilka bilder! Dina filmer brukar jag se på Youtube
                          Halloj! Det var ett tag sedan.
                          Kul att du gillar det du sett!
                          Jag har inte koll på hur "många sidor" sedan det var du kikade in här i tråden senast, men det händer alltid grejer, eller, nja... hur man nu ser på det hela.

                          De senaste sidorna har mest handlat om discusbilder och filmer från förr - och det är ju, som bekant, ingen hit här på forumet.
                          Går du tillbaka ytterligare några sidor (förstår dock om du skippar detta) så finns lite annat, mer aktuellt stuff att kolla in.

                          Jag är inte så aktiv här på forumet längre, men fortsätt gärna att kolla in uppdateringarna på YT.

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Fin bild, Shepard!

                            Kommentar

                            • Shepard

                              • March 2003
                              • 13992

                              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                              Fin bild, Shepard!
                              Tack Suddig, och lite off i färgerna, men man ser vad den föreställer i alla fall. Går inte att jämföra med dina bilder samma vecka, men men

                              Hmm, undrar om multisarnas yngel är kvar, fast sajicorna hindrar dem i deras egen yngelvård, de tycks ha lekdräkten kvar.
                              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                              Min profil
                              Mitt galleri

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Nä, nu är det dags att ta ur ynglen, som snart är 6 veckor gamla.
                                Z-shopen får ett litet tillskott av sajicor, och så får man hoppas att dessa små grisar kommer till bra kar i framtiden.

                                video, dela, kameratelefon, videotelefon, gratis, ladda upp

                                Kommentar

                                Arbetssätt...