Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av PiaJo
    Känner igen känslan att man måste hitta nåt att uppdatera om men hos mig finns det ingen av värde att uppdatera om.

    Att du delar med dig i inredningsbiten är så uppskattat, längtar redan tills du börjar, vet att det kommer bli fantastisk och då är det väl värt väntan
    Är det någon tråd här på forumet som det finns värde i att kolla på, när det vankas uppdateringar - så är det din "tvättstugetråd" - så pratar vi inte mer om den saken!

    Jo, du vet, jag kommer inte att kunna låta bli att fota och filma de olika faserna i inredningsarbetet - och jag längtar också till den biten!
    Senast redigerad av Mats Bryzell; 17 November 2014, 11:50.

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Låter bra Mats! vill gärna följa detta, kan vara så att jag kommer ner med en flaska vin (eller två) och följer det på plats nån av dagarna
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Ursprungligen postat av PiaJo
        Låter bra Mats! vill gärna följa detta, kan vara så att jag kommer ner med en flaska vin (eller två) och följer det på plats nån av dagarna
        Självklart skall du göra det! Så blir det mat och flabb med det vanliga gänget, you know!

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
          Självklart skall du göra det! Så blir det mat och flabb med det vanliga gänget, you know!

          Ja, det låter kul! och det behöver jag nu .. oså får vi ha en räkmix-träff med
          Senast redigerad av PiaJo; 17 November 2014, 12:44.
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • Mr Woods
            • March 2013
            • 3409

            Det är egentligen jättejättebra att det tar extra lång tid, för detta innebär ju att jag kommer bli tvungen att starta upp ett nytt kar snart!

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av PiaJo
              Ja, det låter kul! och det behöver jag nu .. oså får vi ha en räkmix-träff med
              Just det! Vi skall ju mixa plenty - det blir kul och bra!

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ursprungligen postat av Mr Woods
                Det är egentligen jättejättebra att det tar extra lång tid, för detta innebär ju att jag kommer bli tvungen att starta upp ett nytt kar snart!
                Japp, jag är med dig, Johan! Jag ger mig fan på att det blir perfekt i tid och planering!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Förra veckan hittade jag ju ett träd - denna fredag hittade jag en hög med sten!
                  Skulle in ett av förråden och leta efter sladd och såg en kartong som jag blev nyfiken på - gick inte att rubba, så det var bara att kolla vad den kunde tänkas innehålla... Full med Dragonstone!
                  Kan inte för mitt liv förstå när och var jag köpt dessa - måste varit på någon Anders och mina zoorejs - antagligen för att användas till Sulawesi-räkorna, eller något i den stilen... Jisses, jaja, de kan nog bli fina någonstans i ett hörn på något kar!

                  Ha en go' fredag nu!

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Hör du inte Mats......??

                    det ropar 100 liters sullllaaaaaweeeesssiiii så högt att tom jag hör det i Borås...
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • ettfettbranamn
                      • December 2010
                      • 3424

                      Eftersom jag är lite korkad vet jag inte vad dragonstone är? Jag googlade självklart och kom fram till att du har hittat en kartong innehållandes ett fullstort medeltida slott med en livs levande, all jävla in fjällig, eldsprutande drake?

                      Ditt förråd måste vara enormt och dina övriga spontanköp helt jävla insane om du glömde bort detta och dessutom lyckades få ner det i en kartong..
                      Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                      Normaliseringsprocessen..
                      (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                      Kommentar

                      • PiaJo

                        • August 2009
                        • 13001

                        Så är det på våra rundor... Jag vet... Hittade flera påsar med svart aquascaping sten för ett tag sen som jag glömt av sen förra resan till Tyskland
                        /PIA

                        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av PiaJo
                          Hör du inte Mats......??

                          det ropar 100 liters sullllaaaaaweeeesssiiii så högt att tom jag hör det i Borås...
                          Det står ett 540 i stugan i detta nu...

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Då var det jag som hörde dåligt...
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                              Eftersom jag är lite korkad vet jag inte vad dragonstone är? Jag googlade självklart och kom fram till att du har hittat en kartong innehållandes ett fullstort medeltida slott med en livs levande, all jävla in fjällig, eldsprutande drake?

                              Ditt förråd måste vara enormt och dina övriga spontanköp helt jävla insane om du glömde bort detta och dessutom lyckades få ner det i en kartong..
                              Dragons and Dungeons Ahoy! Haha!
                              Nä, typ såna här: http://www.aquascapingworld.com/thre...08-raquel.995/
                              Jag har tre små förråd och där kan man hitta all möjlig skit! Jag har till och med hittat ett par guror som jag inte visste att jag hade... Sad but true.

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av PiaJo
                                Så är det på våra rundor... Jag vet... Hittade flera påsar med svart aquascaping sten för ett tag sen som jag glömt av sen förra resan till Tyskland
                                Jag vet hur det är. Det står en säck med Engelsk Sjösten (stora korn) ute i stugan, som av någon knasig pajas-anledning inte kommit till användning...

                                Kommentar

                                Arbetssätt...