Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Vilken lättnad! Tack!
    Du är väl kommen... Nä, hur var det nu med särskrivningar och betoning? - välkommen, skall det ju vara!

    Kommentar

    • c90368

      • September 2006
      • 5973

      Hej på er!

      Har suttit och läst ifatt många sidor och det har handlat ganska mycket om "naturliga kar". Mats vet jag är helt inne på samma linje, eller var ska det väl vara.

      Men även du Mats missade två parametrar som är ett måste för att det ska fungera.

      • Rätt mängd fisk i förhållande till mängd vatten.
      • Rätt mängd mat i förhållande till mängden fisk.


      Problemet är att ingen kan tala om vad rätt mängd är och det kan variera för två till synes lika kar, där kommer erfarenhet och fingertoppskänslan in.
      Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
      http://www.youtube.com/user/c90368
      /Maths

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Japp... Rätt mängd fisk i förhållande till mängd vatten - och rätt mängd mat i förhållande till mängden fisk. Jag håller med!

        Kommentar

        • Bluewing

          • August 2012
          • 10522

          Något nytt på G i bygget halva Sverige väntar på?
          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
          Juwel Lido 120

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Ursprungligen postat av Bluewing
            Något nytt på G i bygget halva Sverige väntar på?
            Nja... Efter Tyskland, då drar det igång.

            Kommentar

            • Bluewing

              • August 2012
              • 10522

              Fasiken vad du är inne och ändrar Mats Stans coolaste inlägg borttaget och som moppeälskare blir man ju smått deprimerad
              Tur att man han läsa vad du skrev först. Tittade in en kortis och blev himla glad. Man får ligga i för att hänga med i svängarna
              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
              Juwel Lido 120

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                mennnn fasen nu var jag för sen igen...

                Tyckte det andra inlägget var så trevligt och fick mig att längta till en schnitzel och bira

                psst... moppen går som en ferrari nu eller
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Bluewing

                  • August 2012
                  • 10522

                  Det blir så tråkigt om alla ska vara vuxna och få sitta som ensam fjortis vid barnbordet....
                  Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                  Juwel Lido 120

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Så är det! Underbart är kort, ingen action så går det bort!

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                      Så är det! Underbart är kort, ingen action så går det bort!
                      ...underbart är inte alltid kort Mats .

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Ursprungligen postat av Inger H
                        ...underbart är inte alltid kort Mats .

                        //Inger
                        Riktigt, det kan vara länge ibland!
                        Det vara bara ett "blogginlägg" med senaste nytt, fullständigt oviktigt och innehållslöst, så bort med skiten, helt enkelt!

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Riktigt, det kan vara länge ibland!
                          Det vara bara ett "blogginlägg" med senaste nytt, fullständigt oviktigt och innehållslöst, så bort med skiten, helt enkelt!
                          Nää så dumt!! Senaste nytt är fullständigt kul att veta - så varför ta bort skiten som du kallar det .
                          Vem skriver inte en hel massa helt "onödiga och innehållslösa" inlägg i sin/sina egna trådar tror du!

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Ursprungligen postat av Inger H
                            Nää så dumt!! Senaste nytt är fullständigt kul att veta - så varför ta bort skiten som du kallar det .
                            Vem skriver inte en hel massa helt "onödiga och innehållslösa" inlägg i sin/sina egna trådar tror du!

                            //Inger
                            Ja, dumt kanske..? Jag fick ett skrivryck, och drog igång ett långt jädra inlägg om vad som händer och sker här... med alla prylar som är på gång. Så gick det några timmar, och så förstod jag att; Who gives a flat flyin' fuck..? Sååå, då åkte inlägget bort. Inget att bry sig om!
                            Det blir nya relevanta tag efter Tysklandsresan, och då kanske inläggen får vara kvar... Kan bli bilder också, till och med.

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                              Ja, dumt kanske..? Jag fick ett skrivryck, och drog igång ett långt jädra inlägg om vad som händer och sker här... med alla prylar som är på gång. Så gick det några timmar, och så förstod jag att; Who gives a flat flyin' fuck..? Sååå, då åkte inlägget bort. Inget att bry sig om!
                              Det blir nya relevanta tag efter Tysklandsresan, och då kanske inläggen får vara kvar... Kan bli bilder också, till och med.
                              Ibland är du alldeles för hård mot dej själv .

                              //inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av Inger H
                                Ibland är du alldeles för hård mot dej själv .

                                //inger
                                Sanning med modifikation. Jag gör det lättare för andra!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...