Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Gôtt att du är tillbaka, Anders! Alltid lika kul att gagga lite med dig!
    Nä, nu får det vara bra med zoopet, har lite annat att pyssla med. Vi hörs av löpande!

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      Japp, det gör vi
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Och nu har de sprattlisar
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          Några bilder som du ville Mats Hur mycket man ser är en annan sak, man kanske kan ana sprattlarna i mitten av roten, under hanen på första bilden, och till höger om honan på andra bilden.
          Bifogade filer
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Ahh, det ser fint ut - då hoppas vi att det kan bli en liten yngelskock där!

            Kommentar

            • Bluewing

              • August 2012
              • 10522

              Du vet att snart blir det inspektion av bygget på plats om du nu finns där när jag tittar ner? Längtar att se ditt Tanganyika-kar också.
              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
              Juwel Lido 120

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ursprungligen postat av Bluewing
                Du vet att snart blir det inspektion av bygget på plats om du nu finns där när jag tittar ner? Längtar att se ditt Tanganyika-kar också.
                Halloj Johnny! Du är så välkommen! Hade vi sagt ett datum?

                Kommentar

                • Bluewing

                  • August 2012
                  • 10522

                  Tackar! Det datumet jag kan är helgen den 24/5-25/5. Om det funkar för Anders så åker jag ned på sen eftermiddag den 23/5. Är öppen för det mesta på lördag och åker hem någon gång under söndagen. Om Anders inte kör ut mig innan vill säga. Funkar den helgen fortfarande för dig? Ser i så fall fram emot en fantasieggande syning av reglar och board Om du inte kan så är det så.
                  Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                  Juwel Lido 120

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av Bluewing
                    Tackar! Det datumet jag kan är helgen den 24/5-25/5. Om det funkar för Anders så åker jag ned på sen eftermiddag den 23/5. Är öppen för det mesta på lördag och åker hem någon gång under söndagen. Om Anders inte kör ut mig innan vill säga. Funkar den helgen fortfarande för dig? Ser i så fall fram emot en fantasieggande syning av reglar och board Om du inte kan så är det så.
                    Jag lirar den 24/5 men är hemma på dagen, så en liten snabbis skall vi allt kunna ta oss, om det är läge för dig och Anders!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Jag var inne och gjorde en kommentar i Bluewing-Johnnys tråd "drömmen om..." och manade på honom att fortsätta att uppdatera den.
                      Vi får se om Johnny gör det, men en grej han talade om var det här med att sätta in två miljoner filmer på samma sak.
                      Jag gör ju likadant - sätter in filmer på samma grej hela tiden, och i stort sett ingen bryr sig i större utsträckning. Så, jag har slutat med detta otyg nu, men för Johnnys skull sätter jag in en liten film från ett par dagar tillbaka.
                      Kanske detta tilltag triggar vår vän Bluewing att fortsätta uppdatera sin tråd!

                      Btw, arbetet på nya 3 000-karet fortsätter, och jag har adderat ett par härliga trädstammar till inredningssamlingen.

                      video, dela, kameratelefon, videotelefon, gratis, ladda upp
                      Bifogade filer

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Härligt Mats, att du sätter in en film för Johnnys skull så även jag kan kolla . Du vet att jag gillar dessa filmer, eller hur?

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • Bluewing

                          • August 2012
                          • 10522

                          Sånt här gillas starkt tycker det är så sanslöst avspänt och givande att se en stund från ditt fantastiskt harmoniska kar. Avspända vuxna individer lojt simmande bland en stor självsäker yngelsvärm. Kan det bli bättre?
                          Sedan när det gäller min Diskustråd har jag tänkt om och inser att en och annan kan ha intresse av en vardaglig dagbok från Diskusträsket
                          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                          Juwel Lido 120

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Japp, Inger, jag vet att du diggar filmerna, så nog var den till dig också!
                            Johnny, härligt att du fortsätter i din tråd - och grattis till vinsten i tävlingen!

                            Kommentar

                            • Bluewing

                              • August 2012
                              • 10522

                              Tack Mats. Himla kul faktiskt.
                              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                              Juwel Lido 120

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av Bluewing
                                Tack Mats. Himla kul faktiskt.
                                Ja, det tror Pelle, det! Men så har du gjort ett jädrans fint jobb med karet också! Om jag skall vara riktigt ärlig har jag haft på känn att ditt kar skulle få en första plats i någon av månadsomgångarna, och vem vet, kanske tar du hem hela rasket - tror det finns stor chans till det!
                                Senast redigerad av Mats Bryzell; 08 May 2014, 22:29.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...