Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av c90368
    Är med och läser, men låter de "unga" kommentera

    Men frågan är om du inte håller på att falla i samma fälla som jag gjorde med min tråd "Akvarierum hos c90368" Det blev varken hackat eller malet med något kar.

    Desto längre tråden varade ju svårare hade läsarna att hålla ordning på vilket kar jag jag skrev om.

    Slutade som du vet med att jag styckade upp den med ett kar för varje tråd.

    Aaaarrggh... C-90! Äntligen replikerade du! Sett att du lurkat i tråden ett tag. Njaee... den här tråden handlar om stugan och de kar jag har i den - oavsett om det handlar om räkor eller discus!
    Jag uppdaterar tråden, då det är relevant - folk får kolla eller skita i det, I don't fookin' care!

    Kommentar

    • Saturnus80
      • October 2009
      • 943

      Som vanligt, härliga bilder.

      Jo det stämmer, jag kollar alltid in på din tråd så fort jag får tillfälle, antingen är det någon spännande lek på fiskarna, fina bilder eller bara den där goa göteborgshumorn.
      //Daniel

      110l Sällskapsakvarium http://www.zoonen.com/perzoonen/blogg.asp?oid=2509902
      23l aqualandscape med dvärgkulor

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
        Njaee... den här tråden handlar om stugan och de kar jag har i den - oavsett om det handlar om räkor eller discus!
        Jag uppdaterar tråden, då det är relevant - folk får kolla eller skita i det, I don't fookin' care!

        Jag gillar när du uppaterar ock lägger in sånna underbara bilder. TACK
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av Saturnus80
          Som vanligt, härliga bilder.

          Jo det stämmer, jag kollar alltid in på din tråd så fort jag får tillfälle, antingen är det någon spännande lek på fiskarna, fina bilder eller bara den där goa göteborgshumorn.
          Hupps - jag såg och läste mitt inlägg (med andra ögon nu...) Det var inte ens Göteborgsroligt... utan plumpt...
          Vad jag menar är att jag förstår att folk inte kan relatera till den här tråden i tid och otid - det finns så mycket mer intressanta spörsmål på zoopet hela tiden - den här tråden är mer som en blog - jag skriver lite då och då - när det händer grejer, det är allt!
          Jag uppdaterar - självklart - löpande!

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Jag gillar din blogg! Fasiken vad snygga räkorna är, bara vänta på de små vitprickiga...
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • ApeviaX
              • December 2005
              • 1531

              Jag både tycker att man kan hänga med bra på vad du menar, att det är spännande, lärorikgt och på alal sätt kul. Sitter och väntar på nya inlägg var 30:e sekund


              Bra jobbat, forsätt såhär kanon Mtas.

              Nicke
              ApeviaX
              Archocentrus multispinosus
              "Vattensamlingen"
              X-Aquatic

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ah, det är gôtt boys and girls! Jag öser såklart på!
                Det var bara synd att jag svarade C-90 lite "mulet" där i ett inlägg - fattar ju precis vad han menar...

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Anders levererade lite vitfenade Rosentetror idag! Här är en snutt på karet!

                  Kommentar

                  • karrokaja
                    • March 2006
                    • 5388

                    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                    Anders levererade lite vitfenade Rosentetror idag! Här är en snutt på karet!
                    alltid lika snyggt mannen!
                    Men in i halva filmen var det nåt som blev galet...
                    Verkar inte som att det funkar. drar in filmen i nåt red-program?? typ sony vegas?

                    Dom tetrorna... är dom typ lika stora som mina briljanttetror?
                    För om jag jämför briljanterna med mina k-barber
                    och sen dina tetror min dina k-barber så är dina k-barber rätt fjuttiga

                    0:34 till 0:42 RIKTIGT biffig fjäril!!!
                    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                    Kommentar

                    • JacobT
                      • January 2009
                      • 573

                      riktigt nice kar
                      ><(((*>
                      *> MVH jacob
                      ><(((*>

                      Kommentar

                      • ApeviaX
                        • December 2005
                        • 1531

                        Där du Mats, vilket härligt liv i karet, så fridfullt. Fullt kör men så mjukt och harmoniskt men ändå action på något sätt. Börjar bli riktigt lummigt och mysigt dessutom. I like!

                        Nicke
                        ApeviaX
                        Archocentrus multispinosus
                        "Vattensamlingen"
                        X-Aquatic

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Mycket härlig fredags underhållning

                          Vad är det för liten växt i förgrunden, i sanden?
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • c90368

                            • September 2006
                            • 5973

                            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                            Anders levererade lite vitfenade Rosentetror idag! Här är en snutt på karet!
                            Ja, det här har du fått till riktigt bra, jag ger dig fyra men inte fem!

                            Inte för att jag vet riktigt vad som behövs för den femte, men om det är någon som ska komma på det så är det du

                            Så ta dig ann utmaningen nu

                            Har du kollat in det nya sällskapet hos Lejonen?
                            Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                            http://www.youtube.com/user/c90368
                            /Maths

                            Kommentar

                            • Saturnus80
                              • October 2009
                              • 943

                              Ursprungligen postat av c90368
                              Ja, det här har du fått till riktigt bra, jag ger dig fyra men inte fem!

                              Inte för att jag vet riktigt vad som behövs för den femte, men om det är någon som ska komma på det så är det du

                              Så ta dig ann utmaningen nu

                              Har du kollat in det nya sällskapet hos Lejonen?
                              Den femte gick han miste om eftersom han har nallat anubias i karet saknas minst två stycken på den främre roten.

                              Vilka tjockisfjärilar du har aldrig sett så "stora"/"kraftig benstomme" innan
                              //Daniel

                              110l Sällskapsakvarium http://www.zoonen.com/perzoonen/blogg.asp?oid=2509902
                              23l aqualandscape med dvärgkulor

                              Kommentar

                              • c90368

                                • September 2006
                                • 5973

                                Ursprungligen postat av Saturnus80
                                Den femte gick han miste om eftersom han har nallat anubias i karet saknas minst två stycken på den främre roten.

                                Vilka tjockisfjärilar du har aldrig sett så "stora"/"kraftig benstomme" innan
                                Bra att du påtala det!

                                Jag satt ju bara och kolla inredning när jag tittade förut, hmm det fanns ju fiskar också

                                Ja, Fjärilarna ser rejält robusta ut, men jag ser oxå riktigt fina pigga och pilska Bågar, det gillar jag
                                Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                                http://www.youtube.com/user/c90368
                                /Maths

                                Kommentar

                                Arbetssätt...