Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Mats Bryzell View Post
Härligt att se bilderna, vet inte riktigt hur jag ska beskriva dem, men "krispigt" är nog rätt ord, ja akvariebilderna alltsåMed goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Comment
-
Originally posted by c90368 View PostHönö måste vara källan till Hönökaka som både jag och sonen anser vara en favorit
Härligt att se bilderna, vet inte riktigt hur jag ska beskriva dem, men "krispigt" är nog rätt ord, ja akvariebilderna alltsåOriginally posted by åheim View PostHahaha jag tror Bryzell fick lite feelingNyfiken på vad du spelade just där?
Originally posted by Nando View PostSann spelglädje både hos er och landslaget! Kul bild! (Mossan vet jag inte vad det är).
Åheim, feeling var det verkligen, men faktum är att vi inte spelade någonting vid tillfället bilden togs. Vi satt på "scenen" och kollade matchen och det blev mål. Jag grabbade tag i guran och intog en mål-pose.
Nando, "mossan" kan nog vara någon form av sporer som fått fäste i det fuktiga ändträet, och liksom växer på av sig självt...
Last edited by Mats Bryzell; 2018-06-30, 17:03.
Comment
-
Originally posted by Nando View PostJa, de är jättefina!
Gôtt att se dig här i tråden - det är inte många kvar nu som kikar in, inget konstigt i det - allt har sin tid.
Tids nog kommer det lite nytt stuff här i "akvariestugan" - men, som jag brukar säga; jag har inte bråttom...
Det blir större kar. Det blir Discus och Altum. Det blir "skitigt" och "naturligt" inrett - och givetvis blir det helt rätt för de ciklider som skall leva i karet.
Det är så det måste vara, och så blir det.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View Post
Det blir större kar. Det blir Discus och Altum. Det blir "skitigt" och "naturligt" inrett - och givetvis blir det helt rätt för de ciklider som skall leva i karet.
Det är så det måste vara, och så blir det.
Med vänlig hälsning Linda
Comment
Comment