Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Om man ser till vad som har skapats i stugan innan, och vad du har att jobba med så kommer det nog bli hur bra som helst!
Glöm nu inte att ta bilder på allt som händer i stugan, jag tycker personligen att det är minst lika kul att få se allt förarbete som det färdiga karet
Jodå, jag skall fotografera, filma och dokumentera hela skiten - mest på grund av att jag många stunder kommer att stå handfallen bredvid och titta på... man har ju tyvärr tummarna både mitt i näven och dessutom upp i rôva - typ samtidigt...
Nu ikväll har jag varit runt på nätet och kollat... och börjar bli svårt sugen på ett sjuhelvetes Tanganyika-kar... igen...
Har till och med varit ute i markerna här och tittat på en del stenar som jag tror kan passa riktigt bra. Ja, vi får se! Tråden dör väl helt och hållet då - men skit vare med det!
Kommentar
-
Kommentar
-
Är ju också nice. Men skippa inte växtkaret som du snackat om, som du säger tålamod o projekt i köKommentar
-
Jodå, jag skall fotografera, filma och dokumentera hela skiten - mest på grund av att jag många stunder kommer att stå handfallen bredvid och titta på... man har ju tyvärr tummarna både mitt i näven och dessutom upp i rôva - typ samtidigt...
Nu ikväll har jag varit runt på nätet och kollat... och börjar bli svårt sugen på ett sjuhelvetes Tanganyika-kar... igen...
Har till och med varit ute i markerna här och tittat på en del stenar som jag tror kan passa riktigt bra. Ja, vi får se! Tråden dör väl helt och hållet då - men skit vare med det!
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Just nu lurkar jag bara runt här på Zoopet, lite sommarlågvatten kan man säga. Tur att man inte bor i Småland iaf.
Jo, mitt intresse börjar suga sig allt starkare just nu, men jag vet inte riktigt vilket håll det kommer att ta. Jag har för lite plats för det jag vill, och våra husplaner ligger definitivt på is för tillfället, tack vare knepiga banker och skattemyndigheternas regler.
Men skam den som ger sig, vi får se hur vi löser detta.
Min plan framöver är Mats 540 med troligen T-ciklider (Troffar), sedan har jag mina räkkar som då får flytta på sig och även en liten ställning jag skulle vilja ha igång på ett eller annat vis.
Det bästa hade varit en liten lokal, men ska det bli någon bra lösning bör lokalen vara i ganska närheten av där man bor, annars rinner det bara ut i sanden..../Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Såklart du ska ha tanganyika Anders, troffar i 540 liters kar låter som en utmärkt ide.
MVH/Freddan
Just nu lurkar jag bara runt här på Zoopet, lite sommarlågvatten kan man säga. Tur att man inte bor i Småland iaf.
Jo, mitt intresse börjar suga sig allt starkare just nu, men jag vet inte riktigt vilket håll det kommer att ta. Jag har för lite plats för det jag vill, och våra husplaner ligger definitivt på is för tillfället, tack vare knepiga banker och skattemyndigheternas regler.
Min plan framöver är Mats 540 med troligen T-ciklider (Troffar), sedan har jag mina räkkar som då får flytta på sig och även en liten ställning jag skulle vilja ha igång på ett eller annat vis.
Det bästa hade varit en liten lokal, men ska det bli någon bra lösning bör lokalen vara i ganska närheten av där man bor, annars rinner det bara ut i sanden....Kommentar
-
Det bästa hade varit en liten lokal, men ska det bli någon bra lösning bör lokalen vara i ganska närheten av där man bor, annars rinner det bara ut i sanden....
Kommentar
-
Kommentar
-
Nja, i mat är inte riktigt min grej....
Problemet med att ha karet där är soffan, då står den precis framför och det är kanske inte den bästa lösningen. Jag funderar på att ev. ordna en ställning till Dennerlekuberna där, och ha 540-karet där kuberna är idag. Vi får se hur det blir, men just nu är det 540:t som är prio ett. Kuberna kan alltid få bo i sovrummet.../Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Nja, i mat är inte riktigt min grej....
Problemet med att ha karet där är soffan, då står den precis framför och det är kanske inte den bästa lösningen. Jag funderar på att ev. ordna en ställning till Dennerlekuberna där, och ha 540-karet där kuberna är idag. Vi får se hur det blir, men just nu är det 540:t som är prio ett. Kuberna kan alltid få bo i sovrummet...Kommentar
-
Och fler troffe-fester kommer det bli framöver. Måste ju få in lite bilder på dom nyinköpta black pemba-gruppen också
MVH/Freddan
Kommentar
Kommentar