Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Hade sån jädra tur igår. Jag klädde på mig för att ta en rejäl skogspromenad och samla ihop Eklöv - så visade det sig att grannen har en Ek i trädgården. Det var bara att plocka ett par rejäla påsar med perfekt torra och krispiga löv. Puoh - då var den grejen ordnad.
"Pinkenödigt" inlägg, va?Kommentar
-
Kommentar
-
Hade sån jädra tur igår. Jag klädde på mig för att ta en rejäl skogspromenad och samla ihop Eklöv - så visade det sig att grannen har en Ek i trädgården. Det var bara att plocka ett par rejäla påsar med perfekt torra och krispiga löv. Puoh - då var den grejen ordnad.
"Pinkenödigt" inlägg, va?Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
"Pinkenödigt" inlägg, va?
Jag hade tackat nej och fortsatt mot skogen!
Men det kanske finns farliga djur i göteborgska naturen??Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Jo, nära på! Jag hade en präktig Riksbakfylla rasandes i blodet och hade inte det minsta lust att gå på skogspromenad. Jag hade alldeles för stora fötter också - som det brukar vara dagen efter!Kommentar
-
...och så finns det ju varelser med långa grejer som det sitter ekollon längst ut på, i skogen också. Nä, jag var mycket glad att jag fick rafsa löv nästgårds!
Kommentar
-
Och om det nu skulle vara så att du och ansjo är ett par, då är det ju du som är flickan i huset, så att säga.
och då kan ekollon vara farliga.
helt värdelöst inlägg dettaVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Nja, det tycker jag inte! Jo, Ansjo och jag är ett par... ett radarpar! Men, det skall sägas - jag känner mig inte direkt macho när han kilar runt på en stege som en ekorre uppe, på vad jag tycker det känns som, tusen meters höjd och målar mitt hus, lägger golv och snickrar bänkar i stugan och dessutom senare skall sätta kakel i källaren. Ibland kan jag stå frökenaktigt med händerna på kinderna när han håvar fiskar ur mina kar, och jag sägandes; akta där, se upp med fenorna på den, ojoj vad snabb du är och sådana manliga sägningar...Kommentar
-
Nja, det tycker jag inte! Jo, Ansjo och jag är ett par... ett radarpar! Men, det skall sägas - jag känner mig inte direkt macho när han kilar runt på en stege som en ekorre uppe, på vad jag tycker det känns som, tusen meters höjd och målar mitt hus, lägger golv och snickrar bänkar i stugan och dessutom senare skall sätta kakel i källaren. Ibland kan jag stå frökenaktigt med händerna på kinderna när han håvar fiskar ur mina kar, och jag sägandes; akta där, se upp med fenorna på den, ojoj vad snabb du är och sådana manliga sägningar...
du har skägg men det gör inget
Men samtidigt kan du se otroligt macho ut...
jag har en bild på dej, som är tagen 03 nån på morgonen, när du käkar pizza.
(på det där speciella viset som man äter på när man är lite lullig) - där snackar vi hulkenVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
Kommentar