Räkvas!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • RobFrazie
    svarade
    Bara lite bilder för någon form av uppdatering!
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • RobFrazie
    svarade
    Det kommer!
    hade inte så hemskt tjocka grenar jag heller. Men visst jag kanske lyckades eller hade lite bättre grenar så jag kunde hålla dmo nere någorlunda.. Men det kommer

    Lämna en kommentar:


  • tulle89
    svarade
    Nu har jag tryckt ner mitt haha. Smala grenar så de fäste inte på samma sätt som jag gissar era gjorde. Var ett rent h*lvete att få dem på plats och inte flyta upp. Och lossna en, kom alla såklart...

    Tvivlar på att de suger till sig så mycket mer vatten än de gjort nu, stått 5 dagar utan att bli tyngre.

    Aja nu får jag låta bli och pilla där nu så det håller sig som jag vill ha det

    Lämna en kommentar:


  • RobFrazie
    svarade
    Ja så länge du inte har räkor i vasen när du släpper i trollhasslet så är det bara att trycka ner och vänta!
    Tror inte det tog många dagar innan det var okej. det var bara den lille grenen jag hade som då tog någon extra dag då den inte höll sig till botten med en gång!

    Lämna en kommentar:


  • tulle89
    svarade
    Ja okej

    Har blötlagt mina nu så hoppas de blir bra. Hade några månader gamla grenar som är ordentligt torra så haha.

    Om inte annat får jag som ni försöka kila fast det mot sidorna

    Lämna en kommentar:


  • RobFrazie
    svarade
    ja flöt gjorde det ju inte.. det var vasen för liten för.. Men en gren som var lite mindre än de andra fick jag haka fast i en annan för at den skulle hålla sig nere!

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    mitt flöt inte men det var nog för att det pressades mot kanterna hela tiden.

    Lämna en kommentar:


  • RobFrazie
    svarade
    Ursprungligen postat av tulle89
    Flöt ert trollhassel när ni stoppa ner det? :P
    jo det var lite svårt att få det att se bra ut när dom hela tiden ville flyta
    Men tar inte många dagar innan det blir bra!

    Lämna en kommentar:


  • tulle89
    svarade
    Flöt ert trollhassel när ni stoppa ner det? :P

    Lämna en kommentar:


  • RobFrazie
    svarade
    Oja! redan på G med räklingar Undrar vart man kan fått dem ifrån Bong?

    Lämna en kommentar:


  • bong
    svarade
    Det är räkor i världsklass i denna vas

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    bra..om du så ska behöva sno en kamera av nån japansk turist eller så :P haha

    Lämna en kommentar:


  • RobFrazie
    svarade
    hannesc: jag är tyvärr mkt besviken på min mobilkamera. kan inte ta så sjysta kort med den som är värda att visa. men sak försöka fixa några bilder

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    bilder ??? haaaaaalååååååååååå? :P

    Lämna en kommentar:


  • RobFrazie
    svarade
    Gör att!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...