Kort projekt: Sandbyte i Malawi 170L

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • GustavR
    svarade
    Får tänka vidare på de.. Tyvärr får ja inte ha fler akvarium här hemma bor lite för litet just nu, meen snart så kanske!

    Lämna en kommentar:


  • Neptun
    svarade
    Låter rätt häftigt. En bakbelyst vit-blå duk bakom akvariet kan ge en rätt häftig effekt. Isen kan man ju göra av glasföremål som kan tas upp och skrubbas/köras i diskmaskin med jämna mellanrum.

    Lämna en kommentar:


  • GustavR
    svarade
    Satt å tänkte häromdagen.. Nu blir detta inte ett projekt än på ett bra tag men.. Skulle vilja göra ett "Is-akvarie".. Vit bakgrund med "istappar" i överkant och sedan ingen/lite is nedåt så att de ser ut som att isen inte nått ända ner.. Vit botten, vita stenar. Vore rätt ballt men kan vara svårt att hålla vitt? :P

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    haha tack. men det karet finns itne kvar längre tyvärr. har ju ett nytt malawi nu. kolla gärna in det med

    Lämna en kommentar:


  • pernilla78
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    lite bilder bara:
    1: karet
    2: Greshaki hanne
    3: Röd Zebra O-hanne. (på väg mot rosa) och en Johanni-hanne
    4: karet
    5: jämförelse mot hur det varit innan haha
    alltså bara skillnaden från då till nu är magnifik Hannesc...woooow säger ja bara..där skulle en vilja sitta på en puffkudde å bara kolla

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    mmhmm.....

    Lämna en kommentar:


  • VisualDarkness
    svarade
    Du kallade, här är jag!

    Edit: Jag har sniffat Melafix, fel tråd!

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    haha ja det blev mycktet bättre med denna sanden. och inredningsmässigt med.

    Lämna en kommentar:


  • pernilla78
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    lite bilder bara:
    1: karet
    2: Greshaki hanne
    3: Röd Zebra O-hanne. (på väg mot rosa) och en Johanni-hanne
    4: karet
    5: jämförelse mot hur det varit innan haha
    men du......jämnförelsen ä en riktig natt som dag ju!!!!! såååå fint att ja vill byta sand nuuuuu...

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    fått svar i tråden du frågade innan

    tackar för komplimangen. men detta karet är nerlagt. titta gärna i den andra malawi-tråden i min signatur. mer bilder där.

    Lämna en kommentar:


  • pernilla78
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    Så här blev det. Jag är nöjd!
    wooooow va fint de blev..ja vill ju vita sanden men undrar på den du köpte..har corydoras å en ska ju va rädd om deras skäggtömmar å att sanden inte ska va för kantig..

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    tjänare Gonzo! tackar för komplimangen! jaa du har lätt rätt i att once you go malawi...haha!

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Hej Hannesc nu som först har jag kollat på din tråd här och jag måste säga att karet fått ett rejält lyft... man blir lite sugen på att starta malawi igen... Jag tror det är såhär en gång malawi sen är man fast vid malawi..

    Lämna en kommentar:


  • hult87
    svarade
    jag får tim-lön oavsett när jag jobbar så jag söker nytt sorry of topic

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av Nubi
    Fick du OB tillägg för att ha jobbat på en röd dag oxå?
    jag kan inget om malawi fiskar men hur kommer det sig att du har många Olika fiskar??
    Skiljer sig honor och hanar mkt ifrån varandra??
    nej det fick jag såklart inte för att jag var ju ledig i fredags istället.

    ne jag gillar olika typer av o hannar o honor skiljer sig en del ja. men nu ska jag inte ha fler olika typer utan bygga på antal av de jag har

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...