Kort projekt: Sandbyte i Malawi 170L
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
Hej Hannesc nu som först har jag kollat på din tråd här och jag måste säga att karet fått ett rejält lyft... man blir lite sugen på att starta malawi igen... Jag tror det är såhär en gång malawi sen är man fast vid malawi..Kommentar
-
tjänare Gonzo! tackar för komplimangen! jaa du har lätt rätt i att once you go malawi...haha!Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
corydoras ancistrus äppelsnäckor
segelfenpleco malaysiska sandsnäckor
310 L SA
10 L nano räkkar med white pearlKommentar
-
fått svar i tråden du frågade innan
tackar för komplimangen. men detta karet är nerlagt. titta gärna i den andra malawi-tråden i min signatur. mer bilder där.Projekt:
Kommentar
-
corydoras ancistrus äppelsnäckor
310 L SA
-
haha ja det blev mycktet bättre med denna sanden. och inredningsmässigt med.Projekt:
Kommentar
-
Du kallade, här är jag!
Edit: Jag har sniffat Melafix, fel tråd!180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
mmhmm.....Projekt:
Kommentar
-
alltså bara skillnaden från då till nu är magnifik Hannesc...woooow säger ja bara..där skulle en vilja sitta på en puffkudde å bara kollacorydoras ancistrus äppelsnäckor
310 L SA
-
haha tack. men det karet finns itne kvar längre tyvärr. har ju ett nytt malawi nu. kolla gärna in det medProjekt:
Kommentar
-
Satt å tänkte häromdagen.. Nu blir detta inte ett projekt än på ett bra tag men.. Skulle vilja göra ett "Is-akvarie".. Vit bakgrund med "istappar" i överkant och sedan ingen/lite is nedåt så att de ser ut som att isen inte nått ända ner.. Vit botten, vita stenar. Vore rätt ballt men kan vara svårt att hålla vitt? :PKommentar
Kommentar