2 025-Liter SA.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • drd
    • March 2004
    • 5586

    NIIIIIIIIIICE MaxB
    ________________________________________________

    Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

    Kommentar

    • GöranE
      • November 2008
      • 735

      Ser så jäkla snyggt ut!! Blev dettillräckligt med fisk i nu eller ser det "halvtomt" ut??
      Trist med diskusen som dog, hooppas dom andra klarar sig!
      Jordätare................ inget kommer i närheten!!

      Quidquid latine dictum sit, altum videtur

      Kommentar

      • Enola
        • November 2007
        • 660

        MÄktigt!!
        Nytt 375 liters mix
        Byte från Ciklid till chokladgurami!! 150 liters med Ctenopomer

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av drd
          NIIIIIIIIIICE MaxB
          Ursprungligen postat av GöranE
          Ser så jäkla snyggt ut!! Blev dettillräckligt med fisk i nu eller ser det "halvtomt" ut??
          Trist med diskusen som dog, hooppas dom andra klarar sig!
          Ursprungligen postat av Enola
          MÄktigt!!

          Tack skall ni ha!
          Ja, det börjar se mäktigt ut - men nu skall det stå till sig lite och jag skall ta ner en spann med mer växter som vi skall plantera. Fiskarna gjorde sig riktigt bra i mitt 960 men det ser en aning pluttigt ut i detta, dubbelt så stora - men fasen vilka sköna ytor det är!
          Jo det var synd på diskusen som dog - och det är två nu som ser lite mörka och spaka ut, men de får gå i karantänkaret ett tag till. De tio som fick åka ner i storbaljan idag ser dock pigga och fina ut!

          Kommentar

          • karrokaja
            • March 2006
            • 5388

            du vet vad jag tycker om dina "bilder" max.
            Dom räknas inte som bilder! Dom räknas som en spegling av den mest ultimata drömmen som finns! och det som är så coolt är det är på riktigt och inte ritat i photoshop och det gör att man får en heliskes massa inspiration och motivation!!!
            perkele vas snyggt! dock får du be akvarieprissen att släcka ner dom andra akvarierna så att speglingarna försvinner.

            mäktigt, imponerande och alla andra ord som förklarar något med en positiv klang
            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av karrokaja
              du vet vad jag tycker om dina "bilder" max.
              Dom räknas inte som bilder! Dom räknas som en spegling av den mest ultimata drömmen som finns! och det som är så coolt är det är på riktigt och inte ritat i photoshop och det gör att man får en heliskes massa inspiration och motivation!!!
              perkele vas snyggt! dock får du be akvarieprissen att släcka ner dom andra akvarierna så att speglingarna försvinner.

              mäktigt, imponerande och alla andra ord som förklarar något med en positiv klang
              Jisses... Ja, Tack igen!
              Visst skall jag se till att få det släckt - men jag får ta detta efter stängningsdags någon kväll!

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Här är en snutt!

                Kommentar

                • karrokaja
                  • March 2006
                  • 5388

                  Ursprungligen postat av MaxB
                  Jisses... Ja, Tack igen!
                  Visst skall jag se till att få det släckt - men jag får ta detta efter stängningsdags någon kväll!
                  Det gäller dina filmer också!!!
                  Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                  kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                  Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                  I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Nämen...!?! Här kommer en snutt till...

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Jamen... det var väl själva fan! Här kommer en snutt till. Sedan skall ni få vara ifred! Promise!

                      Kommentar

                      • Andrém
                        • October 2009
                        • 1247

                        Otroligt snyggt MaxB man blir verkligen avundsjuk.

                        Du har säkert skrivit detta tidigare men, vart står akvariet? Antar att det inte står hemma pga reflektionerna i några bilder

                        Kommentar

                        • c90368

                          • September 2006
                          • 5973

                          Alla tre filmer visar ett lyckat projekt!

                          Gillar framförallt den stora stocken som Skalar och Diskus kan stå under i skuggan.
                          Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                          http://www.youtube.com/user/c90368
                          /Maths

                          Kommentar

                          • solis
                            • July 2008
                            • 5064

                            Jättefint, hade varit kul att fått se live men får nöja mig med videon.
                            Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                            1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                            100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                            56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av Andrém
                              Otroligt snyggt MaxB man blir verkligen avundsjuk.

                              Du har säkert skrivit detta tidigare men, vart står akvariet? Antar att det inte står hemma pga reflektionerna i några bilder
                              Aaahh, kolla i början av tråden! Akvariet står nere hos min lokale zoohandlare - och Sune nere i affären har varit god nog att upplåta detta kar till mina fiskar! Fiskarna skall alltså inte säljas, utan karet blir ett visningskar. Kul för affären och för mig!

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av c90368
                                Alla tre filmer visar ett lyckat projekt!

                                Gillar framförallt den stora stocken som Skalar och Diskus kan stå under i skuggan.

                                Ja, den ekstocken ligger rätt gôtt där! Den tog ju nästan upp hela bakre bottenytan i 960-litaret.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...