Snart dax att pula

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    Snart dax att pula

    Någon kommer att bli glad efter dagis då bakgrunden han/vi väntat och väntat på till hans akvarium kommit till affären nu. Så blir en tripp till Uppsala idag eller imorgon. Idag kommer nog det bli ett väldigt tjötande om. Ja var bara det men lite skönt att den äntligen kommit
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Tur att du inte ska göra det i Norge, där betyder pula något helt annat...
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • eriahl
      • April 2004
      • 5681

      #3
      Ibland ska man ha lite tur.
      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

      Kommentar

      • eriahl
        • April 2004
        • 5681

        #4
        Säger bara som så att "kvalitet" kostar.....
        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #5
          Vad är det för bakgrund då?
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • eriahl
            • April 2004
            • 5681

            #6
            Hmm. Ska kolla med dom eller affären vad det blir först. Vet ju så förbenat väl att kolla noga när man handlar egentligen. Men lite sena så tänker det som såg vid snabbkoll går att fixa. Lyckades tex slinka med 2st enögda kardinalfiskar som köpte åt en bekant förra gången i den affären. Fick nya utan problem. Men ang bakgrunden är minst lite så att säga putt inombords nu så säger inte mer än i förra inlägget. Men går det inte att lösa är det dåligt.
            Någon är ju lite besviken över att vi inte ska limma nu så han kan börja med några startfiskar. Hans första akvarium och så blir det krångel. Blir bara bättre sedan ist säkert
            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

            Kommentar

            Arbetssätt...