Tips på mer firrar? =)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Flaxss
    • November 2008
    • 1718

    #16
    Ursprungligen postat av HeroS
    jo de är ju så, men det var ju kampisen jag ville ha och får ju då anpassa mig utefter det... men funderar bara på om det finns någon skoj gurami eller ciklid som kanske skulle funka eller något annat skoj.. annars får jag nöja mig med de lite mer "tråkiga" hehe
    du kan ju ha några honor till den.

    men någon liten gurami som inte har långa fenor och inte kraftiga färger kan nog funka till klampfisk.

    Kommentar

    • HeroS
      • January 2009
      • 285

      #17
      Ursprungligen postat av Flaxss
      jo det finns en del som kan funka, men risken är att antingen får guramin stryk eller mer vanligt att kampfisken får stryk och då rejält.
      vill ju inte att någon ska skadas.. så kanske bättre att vänta tills kampisen inte finns mera och köpa något annat skoj då
      96 Liter
      54 Liter
      /Sandra

      Kommentar

      • soffan96
        • February 2008
        • 495

        #18
        Några fler platy eller några svärdbärare kanske Personligen tycker jag att vild-svärdbärare (altså orginalet av svärdbärare) är finast. Annars kanske ett stim med sorgmanteltetror eller annan stimfisk (fast det kanske inte funkar med kampfisk, men det borde det göra.. någon som vet?)
        Eller kanske guppy?
        BLOGGEN: www.nyponflicka.devote.se
        61L med paletter, 310L tomt, Simon min lilla kisse.
        Jag saknar min älskling, Baloo! Hoppas du har det bra i hamsterhimlen.

        Kommentar

        • HeroS
          • January 2009
          • 285

          #19
          Ursprungligen postat av soffan96
          Eller kanske guppy?
          Jag vet att guppy inte är det bästa med kampisarna men de andra kanske låter bra
          96 Liter
          54 Liter
          /Sandra

          Kommentar

          Arbetssätt...