Fisk till yngelkar.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Keibo
    • November 2008
    • 468

    Fisk till yngelkar.

    Mina Jack Dempseys har fått yngel, igen! Har nu därför uppgraderat mitt yngelkar till 100 liter. Men jag tycker inte direkt att de små rackarna är fina då de mest bara degar vid den bakre rutan. Vad kan man ha för fiskar (gärna fina & eller tuffa) tillsammans med de små rackarna utan att de för den delen blir mat. Har för övrigt även en guld ancistrus med dem redan, och växterna i karet är mestadels javaormbunkar och javamossa, om det nu spelar någon roll.
    Mvh. Peter

    500L - Pelarakvarium

    1500L - Under förändring
  • illerfisken
    • January 2009
    • 313

    #2
    Ursprungligen postat av Keibo
    Mina Jack Dempseys har fått yngel, igen! Har nu därför uppgraderat mitt yngelkar till 100 liter. Men jag tycker inte direkt att de små rackarna är fina då de mest bara degar vid den bakre rutan. Vad kan man ha för fiskar (gärna fina & eller tuffa) tillsammans med de små rackarna utan att de för den delen blir mat. Har för övrigt även en guld ancistrus med dem redan, och växterna i karet är mestadels javaormbunkar och javamossa, om det nu spelar någon roll.


    du kan nog ha rätt många små fiskar med dom hur stora är dom?du kan ju ha neontetror med dom lite större
    http://mfksweden.forum24.se/

    Kommentar

    • Guest

      #3
      Räkor. Man brukar inte ha nåt me ynglena..

      Kommentar

      Arbetssätt...