Nystartat!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Flaxss
    • November 2008
    • 1718

    #16
    är det Amano räkor du ska köpa?

    har inte haft problem med att tillsätta räkor efter 4veckor. en gång hade jag räcker dagen efter och en annan haft veckan efter. ingen av räkorna jag hade dog.

    men som sagt det gäller att ha stabila värden och ha koll. längre du väntar desstu bättre blir det.

    Kommentar

    • Biaxial
      • January 2009
      • 20

      #17
      Jag är osäker på vad de heter, de enda jag vet hittills är att de är genomskinliga och äter alger.. :P
      Men jag ska åka förbi om ca 10 dagar och kolla på fler platys, tänkte kolla upp namnet och söka info om de då!

      Ursprungligen postat av Flaxss
      är det Amano räkor du ska köpa?

      har inte haft problem med att tillsätta räkor efter 4veckor. en gång hade jag räcker dagen efter och en annan haft veckan efter. ingen av räkorna jag hade dog.

      men som sagt det gäller att ha stabila värden och ha koll. längre du väntar desstu bättre blir det.

      Kommentar

      • ToveTott
        • July 2007
        • 558

        #18
        Ursprungligen postat av Biaxial
        Jag är osäker på vad de heter, de enda jag vet hittills är att de är genomskinliga och äter alger.. :P
        Låter som Amano. Kallas ofta bara för Algätande räka i affärer. Jag är riktigt förtjust i mina som jag skaffade några redan från början eftersom jag inte visste bättre. Men det har gått riktigt bra
        Biolog men inte allvetande

        102L
        http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=123421

        Kommentar

        Arbetssätt...