akvariet tycks vara i fin form!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • snövit
    • December 2007
    • 25

    akvariet tycks vara i fin form!

    Hej på er!

    Oftast skriver man och frågar om problem som uppstår i akvariet, men jag vill bara skriva och säga, att jag är så glad att mitt akvarium tycks fungera!!! Började ju i december med slöjstjärtar som dog, en efter en, sedan omstart och inköpte ett gäng andra fiskar. Nu har akvariet varit stabilt (inga dödsfall på säkert en och en halv månad). Det känns verkligen som att akvariet fungerar, och det är jätteroligt! Var på väg att ge upp ett tag.... Tänkte bara muntra upp andra, som är i samma situation (att fiskarna bara dör...).

    Hej svejs!

    Jeanette
  • Moonbird
    • May 2008
    • 16

    #2
    Ursprungligen postat av snövit
    Hej på er!

    Oftast skriver man och frågar om problem som uppstår i akvariet, men jag vill bara skriva och säga, att jag är så glad att mitt akvarium tycks fungera!!! Började ju i december med slöjstjärtar som dog, en efter en, sedan omstart och inköpte ett gäng andra fiskar. Nu har akvariet varit stabilt (inga dödsfall på säkert en och en halv månad). Det känns verkligen som att akvariet fungerar, och det är jätteroligt! Var på väg att ge upp ett tag.... Tänkte bara muntra upp andra, som är i samma situation (att fiskarna bara dör...).

    Hej svejs!

    Jeanette
    härligt att det fungerar jag börjar få lite ångest över mitt akvarium, men man ska inte ge upp!
    Hoppas det fortsätter på god väg för dig ^^

    Kommentar

    • tobias.nero
      • January 2008
      • 384

      #3
      Bra initiativ, precis som du säger så är det inte sällan man får höra tråkigheter, kul att det löste sig till slut
      MVH /Tobias

      Kommentar

      Arbetssätt...