hål i BTN-bakgrund

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johnny02
    • December 2005
    • 27

    hål i BTN-bakgrund

    Har ett 160 liters och skall till och limma fast en BTN. Ytterfilter Rena, och nu har jag gjort hål och satt fast rör för vattnet från filtret i övre vänstra sidan. Jag har även gjort 2 st a´4,5 cm hål i nedre högra hörn för utlopp, d.v.s. till filtret. Min fråga är om dessa två hål kommer att räcka?
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Menar du för det vatten som skall förflyttas från framsidan av bakgrunden till bakom bakgrunden.
    Undrar också lite över vad du skall ha i akvariet - tänker främst då i växtväg
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Johnny02
      • December 2005
      • 27

      #3
      Hej Kjell,
      ja, det stämmer.
      Jag vet ännu inte riktigt vilka växter jag skall ha då jag inte kommit dit ännu...är en totalt glad nybörjare

      Kommentar

      • Johnny02
        • December 2005
        • 27

        #4
        Har du några förslag. Jag tycker Cobomba är fin, men den kanske är svår?

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48147

          #5
          Ursprungligen postat av Johnny02
          Har du några förslag. Jag tycker Cobomba är fin, men den kanske är svår?
          Cabomba är extremt svår och den kommer helt klart att snabbt sätta igen insugen.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...