Köpa akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • idunb
    • August 2005
    • 39

    #16
    det är en annan tråd här med och det är en nisse som vill sälja ett 400 liter (tror jag det var) m. tillbehör för 4000:- det är sjuk de fattar inte att begagnat är begagnat:S och blocket.se's priser är ju rena skämtet, ett 20 liters m. pump o lampa för 500:- som e två år gammalt..MEN det är ju i "Jääääätte bra skick" gah!

    Kommentar

    • Krasch
      • December 2005
      • 100

      #17
      Ursprungligen postat av idunb
      det är en annan tråd här med och det är en nisse som vill sälja ett 400 liter (tror jag det var) m. tillbehör för 4000:- det är sjuk de fattar inte att begagnat är begagnat:S och blocket.se's priser är ju rena skämtet, ett 20 liters m. pump o lampa för 500:- som e två år gammalt..MEN det är ju i "Jääääätte bra skick" gah!
      Jo, folk på blocket har riktigt höga priser... Minst 1000 kronor verkar man behöva ge för ett akvarium... Och de är inte ens över 100 liter

      Kommentar

      • luppe
        • November 2005
        • 32

        #18
        Använd sunt förnuft

        Hej, det gäller att använda huvudet. Även om de har satt ett X pris i annonsen så gäller det att pruta. Ett akvarium på 400 lit kosta nytt ca 2500-3500 kr de pumpar(fluval, powerhead o dyl), lite grus, någon rot samt doppvärmare är inte värt någontng begagnat. Trots att jag själv tycker att powerhead är en mycket prisvärd cirk.pump.
        Ska själv hämta ett akvarium i helgen som i affären kostar 4500 som jag prutat ner till 800 kr.
        Lycka till
        Mvh Luppe

        Kommentar

        • toaden
          • November 2005
          • 102

          #19
          Fick tag i ett 350L ramakvarie med ställning pump 2st doppisar och en syresten + några lavastenar för 1000:- på blocket.Bara till att vänta tills en bra annons kommer upp. Grus hade jag redan,köpte lite för mycket till mitt Aquael 960L.
          /Toaden

          Lite bilder: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=576262

          Kommentar

          Arbetssätt...