Små sniglar i akvariet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • batski
    • October 2004
    • 8891

    #31
    Ursprungligen postat av Paniktandborste
    jag vet inte riktigt men de är väl som kanelbullar eller vad man ska säga. fick dem av janne på söders akvarieaffär. han har dem i de flesta av hans akvarium. om det kan hjälpa med artidentifikationen. jag har tyvärr ingen bild och min familj snodde med sig alla kameror till fjällen och de kommer inte tillbaka förrän på lördag eller söndag
    Det är lungt Jag tror jag vet vilka det är. Är de väldigt små? Förökar de sig inte mycket?

    Jag skulle gärna vilja hitta en art som jag kan ha som renhållningsarbetare, som trivs i mitt sura vatten och som inte förökar sig för mycket...
    "The animals of the world exist for their own reasons.
    They were not made for humans
    any more than black people were made for whites
    or women for men." - Alice Walker

    Kommentar

    • Paniktandborste
      • March 2005
      • 330

      #32
      Ursprungligen postat av batski
      Det är lungt Jag tror jag vet vilka det är. Är de väldigt små? Förökar de sig inte mycket?

      Jag skulle gärna vilja hitta en art som jag kan ha som renhållningsarbetare, som trivs i mitt sura vatten och som inte förökar sig för mycket...
      jättesmå vet jag inte min största e nog två centimeter, och jag tycker inte att de förökar sig så mycket men det kanske är för att jag inte har så många får se om ett par veckor
      Aka Pixel eller Bildpunkt

      Kommentar

      Arbetssätt...