Snabba fiskar på natten

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sacha
    • May 2005
    • 1016

    Snabba fiskar på natten

    Ja släckte precis mitt akvarium... så efter en stund gick ja försiktigt fram till de för att titta va fiskarna gjorde..å ser typ ingen fisk alls..så ja antar att dom gömmer sej lite för att ta skydd å sova?! el vila el nu va dom gör på natten. Frågan e nu: helt plötsligt så såg ja dock en av fiskarna bara drog förbi i en väldans fart...på dagen när ljuset e tänt så är dom pigga å fina å lugna typ..simmar omkring å tittar...känns som ett normalt beteende..men nu på natten så va va dom så snabba..va kommer detta sej !?

    Edit: Blir dom rädda för mej på natten kanske när ja smyger fram mot dom !?
    Senast redigerad av sacha; 10 June 2005, 16:52.
    Tjopp...
  • Zeni
    • December 2004
    • 141

    #2
    fy skäms inte smyga på firrarna om natten... lite privatliv förtjänar de allt ...

    mycket möjligt att de blir lite skrämda...

    Kommentar

    • sacha
      • May 2005
      • 1016

      #3
      fixat lite bättre gömmor bland mina rötter nu, då verkar dom trivas lite bättre...
      Tjopp...

      Kommentar

      • Shagrat
        • September 2004
        • 335

        #4
        finns det de som inte går o tjuvkikar på sina fiskar om nätterna?
        Ja, jag vet att jag inte kan stava....
        Min zoon

        Kommentar

        • sacha
          • May 2005
          • 1016

          #5
          hmm...nu hitta ja inte en enda fisk?! snacka om att dom e bra på att gömma sej el !?! tyckte först att en del lät lite "löjliga" nar dom prata om sina fiskar här, men förstår nu att man efter ett tag blir ganska så tagen av dessa små djur

          Blev nästan lite orolig nu när inte en enda fisk visade sej typ, ja hitta en som låg under en rot, där låg den helt still även när ja petade lite på glaset för att se att den levde typ. Men ja antar att allt e ok när dom simmar å äter som dom ska när de e tänt =)
          Tjopp...

          Kommentar

          Arbetssätt...