Hur många?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tropfrog
    • October 2002
    • 8078

    #31
    Jag har inte haft ett dödsfall på över ett år i nått av mina 4 kar. Men då fyller jag inte lika mycket som er och jag har ordentlig filtrering.

    Ancistrushonor har jag aldrig lyckats ha ihjäl överhuvudtaget, de är väldigt tåliga. Hannarna och andra sidan kan leka ihjäl sig om man inte särar dem från honorna ibland, det har jag råkat ut för

    Men visst, du har kanske inga problem i ditt kar, det kan jag inte avgöra. Men jag kan inte heller avgöra om mina fiskar mår bra, så du har uppenbarligen en känsla som jag saknar. När en fisk dör hos mig så tar jag det som att jag har gjoprt något fel och försöker att spåra vad, men det är en analytisk läggning som inte behövs när man redan vet att alla fiskarna mår bra (utom den döda då förståss).
    Ignorance is a bless
    MVH
    Magnus
    min zoon

    Kommentar

    • urbanandersson
      • January 2003
      • 965

      #32
      Hej!

      "man redan vet att alla fiskarna mår bra (utom den döda då förståss). "

      Kan en död fisk må dåligt? är man död så är man, eller..(ha ha kunde inte låta bli att skoja lite).

      Urban

      Kommentar

      • gizman
        • May 2005
        • 263

        #33
        Har införskaffat ett 54 liters och skall om någon dag flytta över fiskar från det överpopulerade 110 liters
        kampfiskarna, guppysarna och otocinclusarna samt en ancistrus kommer att få bosätta sig i 54 liters karet, vilket gör att det blir bättre plats för de som är kvar i 110:an

        Tackar för alla råd som inkommit i tråden

        gizman & sukito
        Behöver sällskap. Ett till akvarium med andra ord ~Conny~

        Kommentar

        Arbetssätt...