PROBLEM

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Qwerty
    • December 2003
    • 526

    PROBLEM

    gah jag har problem vet itne vad jag ska välja av jaguar ciklid och mbunas ciklider och jag har bara ett 540 L och jag vill ju ha båda
    363L 4st eldbukar , 3sebra ciklider och 2st jack dempsey , 540L malawi mbunas , 60 molly odling. ska köpa 720L till mina amerikanare snart
  • Daniel Odell
    • November 2002
    • 1595

    #2
    ptja, de passar rätt bra ihop

    så länge jaguaren/jaguarerna är rejält större än mbunas så. de gillar likvärdigt vatten och mbunas är snabba som få, har de rejält med gömställen går de säkra för jaguarerna.

    men visst, du får nog räkna med nån förlust då och då.
    fish r friend

    Kommentar

    • no way
      • December 2003
      • 235

      #3
      kör en blandning...Oscar, dom gräver och e stora =)

      men helt ärligt, jag tycker det ger häftigare intryck med få stora än många små (inom vissa gränser), då blir det också ett mer personligt "förhållande" till fiskarna...
      Enligt mig ialla fall
      Johansson

      http://anstalten.nu/?ragga=145366

      Kommentar

      • Qwerty
        • December 2003
        • 526

        #4
        jag har ett stort sten ras till höger men sen har jag 2 delfin ciklider som jag älskar hur ska jag göra med dom ?
        363L 4st eldbukar , 3sebra ciklider och 2st jack dempsey , 540L malawi mbunas , 60 molly odling. ska köpa 720L till mina amerikanare snart

        Kommentar

        • ricke
          • February 2004
          • 352

          #5
          Pözzz qwerty

          Kommentar

          • carlsberg
            • April 2003
            • 85

            #6
            Då kanske det är bättre att bara köra mbunas för jag är inte säker på att moorii`s kan stå upp mot så stora ciklider som jag har förstått är relativt agressiva ....

            Kommentar

            • Qwerty
              • December 2003
              • 526

              #7
              ricke vil du ha 2 delfin ciklider vi syns vall på lovet?
              363L 4st eldbukar , 3sebra ciklider och 2st jack dempsey , 540L malawi mbunas , 60 molly odling. ska köpa 720L till mina amerikanare snart

              Kommentar

              Arbetssätt...