Slöjstjärtar och guppy?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • gickan_87
    • November 2003
    • 1873

    Slöjstjärtar och guppy?

    Mina sorgmanteltetror är riktigt elaka mot mina stackarns guppys (1.2) törs jag chansa på att släppa ner dem till mina slöjstjärtar? slöjisarna är nyköpta så dem är inte jättestora.
  • pikachu

    • December 2007
    • 1189

    #2
    Visst, men då ska det helst bara vara väldigt tillfälligt också..
    PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

    Kommentar

    • gickan_87
      • November 2003
      • 1873

      #3
      Ja, såklart. Får försöka sälja/skänka bort dem. Eller försöka i det större karet igen om ett par dagar så kanske sorgarna lugnat ner sig.

      Kommentar

      • Joakim Lundgren
        • August 2006
        • 631

        #4
        Ursprungligen postat av pikachu
        Visst, men då ska det helst bara vara väldigt tillfälligt också..

        Varför tillfälligt?

        Jag har överbliven guppy från diverse guppyprojekt i min slöjstärttank. Guppysarna verkar inte lida av den något lägre tempen. Så länge slöjstjärna får rikligt med mat så minskar du risken att dom skulle plocka yngel eller vuxna guppys för dig.
        AKA: Lizardking

        Kommentar

        • Ken Olofsson
          • November 2006
          • 8014

          #5
          Ursprungligen postat av Lizardking
          Varför tillfälligt?

          Jag har överbliven guppy från diverse guppyprojekt i min slöjstärttank. Guppysarna verkar inte lida av den något lägre tempen. Så länge slöjstjärna får rikligt med mat så minskar du risken att dom skulle plocka yngel eller vuxna guppys för dig.

          brukar gå bra till den dagen då en slöjjis upptäcker att en Guppy faktiskt går in i truten.

          Då går det fort utför med Guppybeståndet.


          .
          Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
          Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

          Kommentar

          • Boive
            • October 2011
            • 3

            #6
            Ursprungligen postat av Kensa
            brukar gå bra till den dagen då en slöjjis upptäcker att en Guppy faktiskt går in i truten.

            Då går det fort utför med Guppybeståndet.


            .

            Yeap min Slöjstjärt åt upp mina neontetror (Mosade in dom i truten)

            Kommentar

            Arbetssätt...