Mantis akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • zoddan
    • November 2010
    • 2

    Mantis akvarium

    Hej allihopa!
    Det här blir mitt första inlägg på zoopet, Fredrik heter jag och kommer från Stockholm.
    Har kollat runt lite på forumet samt på andra ställen på internet och funnit ett obeskrivligt intresse för just Mantisräkan. Har som sagt inte mycket erfarenhet inom akvarier förutom sköld paddor för länge sedan. Jag är därför väldigt sugen på att dra igång ett akvarium med just en Mantisräka i.
    Ni som är mer erfarna, är det här en dålig ide med tanke på att jag inte har någon kunskap om saltvattens akvarium?
    Jag har varit i kontakt med lite djuraffärer här omkring och ännu inte hittat nån som faktiskt har dessa räkor, hur fick ni tag på era?

    //Fredrik
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #2
    hej o välkommen hit! har själv inte erfarenhet av mantis men finns säkert nån här som kan mer om det. ville mest bara hälsa välkommen

    Kommentar

    • zoddan
      • November 2010
      • 2

      #3
      Ursprungligen postat av hannesc
      hej o välkommen hit! har själv inte erfarenhet av mantis men finns säkert nån här som kan mer om det. ville mest bara hälsa välkommen
      Tack! Ja, jag hoppas det, det var mest havres mantis tråd som fick mig intresserad.

      Kommentar

      Arbetssätt...