dvärg ciklid

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • danne0301
    • July 2009
    • 1128

    #16
    Det finns mängder av dvärgciklider för 50-80kr, det bästa du kan göra är att åka till butiker och se några live plus att du då vet vilka du har möjlighet att köpa.

    Att fråga så här är ju lite som att fråga vilken kombibil tycker ni jag ska köpa. Det finns så många att välja på.
    Gå till avdelningar uppe i det svarta fältet, där väljer du grupper och sedan dvärgciklider så har du mycket titta på och att läsa om.
    Enbart innehavare av saltvatten för tillfället.

    2 gånger 54L odlingsprojekt
    540L Ormhuvudfisk som blev CA

    Kommentar

    • Ancistrus_malen
      • March 2010
      • 47

      #17
      Ursprungligen postat av august1996
      Vet inte hur mycket just den kostar men olika ciklider kostar olika mycket jag köpte tillexempel eldbukar dom kosta 49kr st

      det måste varit ganska billigt för det var ju ett bra pris, men jag får kolla upp lite priser nästa gång jag far till djuraffären. ))

      Kommentar

      • danne0301
        • July 2009
        • 1128

        #18
        Jag köpte förresten 4 dvärgar förra helgen, viejitas 50kr styck och cacatuoides 55kr styck, fjärilar kostade också 50.
        Enbart innehavare av saltvatten för tillfället.

        2 gånger 54L odlingsprojekt
        540L Ormhuvudfisk som blev CA

        Kommentar

        • GreenPhantom
          • March 2010
          • 3

          #19
          Fjärilsciklider är trevliga små fiskar, väldigt fina och roliga att titta på.
          Har hört att man hellst ska försöka få tag i VF (vild fångade) då dessa brukar vara lite "robustare".

          // GreenPhantom

          Kommentar

          Arbetssätt...