Lite bilder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sophia_
    • January 2009
    • 454

    Lite bilder

    Jag vet inte riktigt vart jag ska posta detta men eftersom det är mitt första akvarium lägger jag de väl här! Vet inte riktigt hur jag ska få texten under bilderna så jag får skriva här. Först är det en bild över hela karet. Sedan paletthonan och paletthanen följt av kakaduahona och kakaduahane. Sen en bild på vår gula algätare som vår ena katt bara ÄLSKAR! Hon kan stå på sin stol framför karet (självklart har hon en egen stol där) och jaga den fram och tillbaka. Paletterna som nyligen flyttade in är numera ganska poppis med, men inte på långa vägar lika poppis som "gula fisken".

    Har ett stim med tetror - kardinaler och kolglödstetror. En gibbiceps flyttade nyligen in, fick honom i present av en kompis. Han trivdes inte ihop med deras L001. Längst ner är en av de två "tigrarna". Två L134 som jag bara är SÅ förtjust i. De är ganska blyga och ligger mest och trycker, men då man får syn på dem är de himla läckra!
    Bifogade filer
    www.devons.se
  • DaRe

    • June 2009
    • 2227

    #2
    Riktigt snyggt!
    Checking out...

    Kommentar

    • andersfiskar
      • March 2007
      • 384

      #3
      Grymt fint, Grattis!
      //
      Mvh
      Anders

      Kommentar

      • Naargrimh
        • January 2010
        • 74

        #4
        Riktigt läckert!
        __________________________

        100 liters - sällskap (fjärilsciklider & koppartetror)
        540 liters - under uppbyggnad

        Kommentar

        • Guy Palm
          • March 2002
          • 5720

          #5
          Snyggt jobbat, du kan vara stolt över ditt första akvarium.
          Guy
          ,Poecilia,SKS,GOC,

          Kommentar

          • Sophia_
            • January 2009
            • 454

            #6
            Tack så mycket! Vad glad jag blir! Jag bara älskar att sitta och titta på fiskarna, helt med katten i knät.
            www.devons.se

            Kommentar

            Arbetssätt...