Fisk borta

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lachris
    • September 2009
    • 24

    Fisk borta

    Hej, jag har ett 61L akvarium med 3 platy 3 black molly tror jag dom hette 10 neontetror och en ancistrus mal, fast en black molly är helt borta fattar inte var den kan va, letat igenom hela akvariet och hittar den inte. Kan den ha blivit uppäten elr?
  • Grothras
    • July 2009
    • 401

    #2
    Ursprungligen postat av lachris
    Hej, jag har ett 61L akvarium med 3 platy 3 black molly tror jag dom hette 10 neontetror och en ancistrus mal, fast en black molly är helt borta fattar inte var den kan va, letat igenom hela akvariet och hittar den inte. Kan den ha blivit uppäten elr?

    Japp. Den har dött och blivit äten på av de andra fiskarna. Har du sniglar så har de garanterat också hjälpt till med upprensningen.

    Kommentar

    • lachris
      • September 2009
      • 24

      #3
      fattar inte hur dom kan äta varandra, dom är ju liksom lika stora. Vad kan orsaken vara till att den blivit uppäten? vill inte ha några fler dödsfall.

      Kommentar

      • Nilsrolf
        • November 2006
        • 549

        #4
        Ursprungligen postat av lachris
        fattar inte hur dom kan äta varandra, dom är ju liksom lika stora. Vad kan orsaken vara till att den blivit uppäten? vill inte ha några fler dödsfall.
        Får du tyvärr räkna med. Jag hade svärdbärare i helgen som bara dog. Fick tag i den innan den blev tagen av de andra eller "förmultnat". Såg inget fel på den. Sedan kan de ju dö av dåligt vatten m m.

        Kommentar

        Arbetssätt...