Är detta en bra start?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • myslas
    • February 2008
    • 672

    #76
    Ursprungligen postat av exight
    Men om det skulle vara samma.. vilken max längd får dom :S
    60 cm ungefär.

    Kommentar

    • Wictor_88
      • March 2007
      • 210

      #77
      Ursprungligen postat av myslas
      60 cm ungefär.
      Ett tips är ju att gå igenom alla fisk köp innan du har dem hemma! Och ta snubben i butiken med en nypa salt.

      Förstår fortfarande inte varför man vill ha så stora fiskar i ett akvarium(han med filmen alltså)

      Kommentar

      • myslas
        • February 2008
        • 672

        #78
        Ursprungligen postat av Wictor_88
        Ett tips är ju att gå igenom alla fisk köp innan du har dem hemma! Och ta snubben i butiken med en nypa salt.

        Förstår fortfarande inte varför man vill ha så stora fiskar i ett akvarium(han med filmen alltså)
        Det kan jag iofs mycket väl förstå, det är ju tjusiga fiskar. Gäller bara att man har tillräckligt stor plats för dem. Jag hade som sagt gärna skaffat mig en Arowana (som Johanski) men jag vet att jag inte kan erbjuda tillräckligt stor plats för den en längre tid.

        Kommentar

        • Wictor_88
          • March 2007
          • 210

          #79
          Ursprungligen postat av myslas
          Det kan jag iofs mycket väl förstå, det är ju tjusiga fiskar. Gäller bara att man har tillräckligt stor plats för dem. Jag hade som sagt gärna skaffat mig en Arowana (som Johanski) men jag vet att jag inte kan erbjuda tillräckligt stor plats för den en längre tid.
          Hmm det är nog sant, jag tror karen ser mindre ut på film än va de är i verkligheten. Men tycker fortfarande det ser trångt ut.....

          Kommentar

          • myslas
            • February 2008
            • 672

            #80
            Ursprungligen postat av Wictor_88
            Hmm det är nog sant, jag tror karen ser mindre ut på film än va de är i verkligheten. Men tycker fortfarande det ser trångt ut.....
            Just det karet i filmen var lite trångt ja (ca 180cm långt), men jag läste bland kommentarerna att den flyttat till ett tre meter långt akvarium nu.
            Senast redigerad av myslas; 03 August 2009, 23:45.

            Kommentar

            Arbetssätt...