strandkant för koi?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Aircut64
    • July 2007
    • 1207

    #16
    Finns stora risker för att koien simmar ut och inte lyckas ta sig tillbaka till vattnet

    Kommentar

    • Livsnjutaren75
      • April 2008
      • 11

      #17
      min strandkant kommer inte att vara lång grund, så det finns ingen risk för det.singel verkar lite amatöraktigt,klart kan skippa den vita.finns det ingen risk att det kan uppstå skador på fisken då singel är kantig o vass?

      Kommentar

      • Kramfors
        • January 2003
        • 7265

        #18
        Ursprungligen postat av Livsnjutaren75
        min strandkant kommer inte att vara lång grund, så det finns ingen risk för det.singel verkar lite amatöraktigt,klart kan skippa den vita.finns det ingen risk att det kan uppstå skador på fisken då singel är kantig o vass?
        Jo.
        http://www.kramforskoi.com/

        Kommentar

        • Livsnjutaren75
          • April 2008
          • 11

          #19
          oki, då skippar vi singel o makadamm!!! får kanske byta ut makadammen som jag har i mina krukor för attt hålla leran nere.Var kan man få tag på rund sjösten? vet att det finns några firmor som sysslar med markbelägningar o jag ska bara ha några murspannar..

          Kommentar

          • Patrik Steen
            • May 2006
            • 8464

            #20
            Det finns risker med allt det finns risk att den hoppar ur dammen tex det finns risk att den fasnar då du har en Strandkant kanske så risker är nog många när det gäller en damm.Sen finns det rund sjösten att köpa säcka vis hos en Plantfirma dem brukar ha det hemma den grövre ska det vara det är rätt så snyggt.
            Mvh.Patrik

            Kommentar

            • Patrik Steen
              • May 2006
              • 8464

              #21
              Ursprungligen postat av Livsnjutaren75
              Ja jo den har jag sett! den e ju groteskt ful! passar ju inte in estetiskt sett. den ser ut till o platsa på badstranden så man kan skrämma bort barnen! Herre Gud asså......tror jag använder mitt lövnät istället.
              Problemet med lövnät är alla små fåglar som fasnar i det,jag körde med Lövnät förra året med följd av att min tid gick ut på att ta loss Fåglar.
              Mvh.Patrik

              Kommentar

              Arbetssätt...