Mystiska besökare i min zinkbalja

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Loelle
    • July 2007
    • 623

    #61
    Oj vad dom har vuxit fort! Defenitivt guldfiskar iaf!
    Lelle
    "I de mörkaste vatten simmar en ulv i fårakläder"

    Kommentar

    • bubbles
      • August 2007
      • 56

      #62
      stort leende

      Ursprungligen postat av Loelle
      Oj vad dom har vuxit fort! Defenitivt guldfiskar iaf!
      Stora och stora, det är i plastglassburk dom simmar runt i, men jo dom har vuxit sig fina..... jag är så lycklig att det guldfiskar...... jiiiiipppiiii
      Bubbles

      Kommentar

      • Aircut64
        • July 2007
        • 1207

        #63
        Ursprungligen postat av bubbles
        Stora och stora, det är i plastglassburk dom simmar runt i, men jo dom har vuxit sig fina..... jag är så lycklig att det guldfiskar...... jiiiiipppiiii

        Bubbles jag såg dina nya bilder och det är GULDFISKAR som jag sa Grattis! Dom har den färgen som yngel Hoppas dom växer till sig lite mer o får några fina o härliga färger

        Kommentar

        • lenis3
          • June 2004
          • 2254

          #64
          HAHAHA vad roligt att tjejen är så mycket större än den andra!! hon snor säkert ALL mat
          Min zoon
          Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

          Kommentar

          • Aircut64
            • July 2007
            • 1207

            #65
            Ursprungligen postat av bubbles
            Stora och stora, det är i plastglassburk dom simmar runt i, men jo dom har vuxit sig fina..... jag är så lycklig att det guldfiskar...... jiiiiipppiiii


            Alltså bubbles ta bort dom från plastburken :P inte så bra o ha dom där i :P !

            Flytta dom till ett akvarium med filter,stenar,växter och flytväxter om du lyckas fixa det =)

            Kommentar

            • bubbles
              • August 2007
              • 56

              #66
              lugn i stormen

              Ursprungligen postat av Aircut64
              Alltså bubbles ta bort dom från plastburken :P inte så bra o ha dom där i :P !

              Flytta dom till ett akvarium med filter,stenar,växter och flytväxter om du lyckas fixa det =)
              Dom var bara där en kvart i plastburken och då passade jag på att fotografera dom, medan jag rengjorde zinkbaljan, dom har kommit ner i baljan igen, simmar runt och har det riktigt bra, men när september går mot sitt slut, så flyttar dom till akvariet jag har köpt... jag håller koll med temperaturen i vattnet... bara lugn aircut64, jag är så rädd om dom kan du tro har redan sett ut var i vardagsrummet akvariet ska stå med mr and mrs X.
              Bubbles

              Kommentar

              • Aircut64
                • July 2007
                • 1207

                #67
                Ursprungligen postat av bubbles
                Dom var bara där en kvart i plastburken och då passade jag på att fotografera dom, medan jag rengjorde zinkbaljan, dom har kommit ner i baljan igen, simmar runt och har det riktigt bra, men när september går mot sitt slut, så flyttar dom till akvariet jag har köpt... jag håller koll med temperaturen i vattnet... bara lugn aircut64, jag är så rädd om dom kan du tro har redan sett ut var i vardagsrummet akvariet ska stå med mr and mrs X.


                Härligt Bubbles

                Men köp till några guldfiskar =) typ 4 till när dom blivigt lite större =) eller så kan du göra det nu har själv en guldfisk ''bäbis'' den e lika stor som din hane

                Kommentar

                • bubbles
                  • August 2007
                  • 56

                  #68
                  hane/hona

                  Ursprungligen postat av Aircut64
                  Härligt Bubbles

                  Men köp till några guldfiskar =) typ 4 till när dom blivigt lite större =) eller så kan du göra det nu har själv en guldfisk ''bäbis'' den e lika stor som din hane
                  Allvar, är honan större än hanen eller? Det är bara en vild gissning jag tog till.... Detta är ju sista sidan jag är inne på, så jag kommer att ta en paus..... återkommer när jag har tagit in dom i akvariet...........nu händer det inte så mycket mer än att dom växer......... vill tacka alla för goda tips, er omtanke och vänskap...kommer självklart att kolla in zoopet i tid och otid.....
                  jag kommer tillbaka var så säker...........
                  Bubbles

                  Kommentar

                  • Aircut64
                    • July 2007
                    • 1207

                    #69
                    Ursprungligen postat av bubbles
                    Allvar, är honan större än hanen eller? Det är bara en vild gissning jag tog till.... Detta är ju sista sidan jag är inne på, så jag kommer att ta en paus..... återkommer när jag har tagit in dom i akvariet...........nu händer det inte så mycket mer än att dom växer......... vill tacka alla för goda tips, er omtanke och vänskap...kommer självklart att kolla in zoopet i tid och otid.....
                    jag kommer tillbaka var så säker...........


                    njah alltså fiskar är slumpmässiga som människor :P nu råkar det bara va så att din hona är lite större men det spelar ingen roll =)

                    Var kul o hjälpa dig bubbles och det vart en riktig rolig tråd det här

                    Varsegod och ha det riktigt bra nu! Lycka till med firrarna och ta gärna o lägg upp lite bilder när du lagt in dom i karet sen

                    Kommentar

                    • bubbles
                      • August 2007
                      • 56

                      #70
                      Höstflytten

                      Ursprungligen postat av Aircut64
                      njah alltså fiskar är slumpmässiga som människor :P nu råkar det bara va så att din hona är lite större men det spelar ingen roll =)

                      Var kul o hjälpa dig bubbles och det vart en riktig rolig tråd det här

                      Varsegod och ha det riktigt bra nu! Lycka till med firrarna och ta gärna o lägg upp lite bilder när du lagt in dom i karet sen
                      Nu har Mimmi och Musse flyttat in i 30-liters akvariet..... nya fin grus, fina snäckor och växt....... dom stormtrivs..........

                      Gå in på första bladet på denna tråd, in och kolla aircut64´s laddaupp linje, där hittar ni den senaste bilden......som min dotter tog.... superduktig
                      Bubbles

                      Kommentar

                      • haggan
                        • October 2004
                        • 246

                        #71
                        Guldfiskar

                        Åh, vad gulliga dom är! Dom växer bra!
                        Fortfarande en dum nybörjare
                        http://img.photobucket.com/albums/v7...wSiggyMini.jpg

                        Kommentar

                        Arbetssätt...