mossa till räkkar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bowman
    • December 2008
    • 1318

    #16
    Ursprungligen postat av Anettejt
    Jättedum!
    Jag tror att den där känslan att det känns struligt övergår till aha, var det så enkelt så fort du får hem allt.

    Vill man inte strula med att köpa bulk så köper man färdiga portionspaket.
    Då finns det bara två val kvar, mjukt eller hårt vatten?
    Aj fan, jag får läsa lite igen då.

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #17
      Ursprungligen postat av cillan
      PMDD finns inte i affär.
      Det finns än så länge några affärer som säljer PMDD, bla Akvarielagret i Stockholm.
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • cillan
        • February 2007
        • 562

        #18
        Idag har jag köpt christmasmossa och riccia på zookompaniet, fast så mycket vet jag inte om de hade, det var typ det de hade i mossväg ändå höll de på att packa upp massa växter. Jag har väldigt svårt för akvariebutiker där det står karantän på akvarierna som visas i butik. Det var ganska många det stod karantän på idag och det verkar som att de hade haft fler för jag frågade om stenar som det var mossa på men de hade oxå varit i karantänkar, de vill jag inte ha. Jag tycker det ser bättre ut om de har karantänkar någon annanstans så att de inte syns i butiken.

        Kommentar

        • Rolle85
          • January 2009
          • 124

          #19
          Mjo jag vet vad du menar, såg samma sak när jag var där för nån vecka sedan. Känns ju lite risky att köpa, man vet ju inte vad för sjukdomar man drar med sig hem till sitt eget kar? De som gjorde mig lite glad var iaf att de hade ett par olika räkarter =)
          15 L Körsbärsräkor, snäckor, harneskmalar.
          54 L Pansarmalar, Platys, Mal, Långstreckade pansarmalar.
          35 L Black Crystal, Red Crystal, White Pearl.

          Kommentar

          Arbetssätt...