CO2 Regulator set

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mikael64
    svarade
    Ursprungligen postat av ivanelvis
    regulator, magnetventil och bubbelräknare, Fungerar säkert bra men just nålventilen som sitter innan bubbelräknaren är uselt kass... =( enl mig är nålventilen det viktigaste av allt, dom andra sakerna är inte så känsliga.
    kolla på Ebay.com där kan man göra fynd
    Skulla man kunna byta ut den nålventilen mot en annan?

    Fick hem den nya Biltema katalogen där fanns det en regulator, den är väl utan nålventil om jag förstår rätt, går det att sätta dit en bra nålventil på den isåfall?


    Ursprungligen postat av sme_h
    Skickade privat så det inte tas för att vara annonsering....
    Tackar för förslaget, jag spånar vidare om jag kan hitta något, eller så får jag skicka ett mail till han.

    Lämna en kommentar:


  • sme_h
    svarade
    Ursprungligen postat av Mikael64
    Det var surt, tyckte det var bra pris på regulator, magnetventil och bubbelräknare.
    Någon annan ide vart jag kan köpa ifrån, först kvalitet och sen gör det inget om det är bra pris också
    Skickade privat så det inte tas för att vara annonsering....

    Lämna en kommentar:


  • ivanelvis
    svarade
    regulator, magnetventil och bubbelräknare, Fungerar säkert bra men just nålventilen som sitter innan bubbelräknaren är uselt kass... =( enl mig är nålventilen det viktigaste av allt, dom andra sakerna är inte så känsliga.
    kolla på Ebay.com där kan man göra fynd

    Lämna en kommentar:


  • Mikael64
    svarade
    Ursprungligen postat av ivanelvis
    Jag har köpt nålventiler på detta stället och det är kass kvalite på dom, omöjliga att ställa in rätt
    Det var surt, tyckte det var bra pris på regulator, magnetventil och bubbelräknare.
    Någon annan ide vart jag kan köpa ifrån, först kvalitet och sen gör det inget om det är bra pris också

    Lämna en kommentar:


  • ivanelvis
    svarade
    Jag har köpt nålventiler på detta stället och det är kass kvalite på dom, omöjliga att ställa in rätt

    Lämna en kommentar:


  • Mikael64
    startade ett ämne CO2 Regulator set

    CO2 Regulator set

    Jag är intresserad att börja med CO2.
    Har fått en 5kg tub av grannen, men jag är helt lost när det gäller CO2.
    Är det här någonting att sattsa på, eller någon som har erfarenheter av denna regulator?
Arbetssätt...