Utricularia graminifolia vanlig?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • zoolander
    • August 2008
    • 271

    Utricularia graminifolia vanlig?

    Håller på att skissa på mitt första akvarium. Hittade ett på nätet där de har planerat extremt många små Utricularia graminifolia på botten. Antar att den går att dela hej vilt?
    Tänkte höra lite hur vanlig denna växten är, måste den beställas eller brukar den finnas hemma i en välsorterad butik?
  • heeke
    • April 2003
    • 5033

    #2
    Det är väl inte direkt vanlig att den finns i butikerna. Det är garanterat beställa som gäller, eller varför inte kolla om någon på PlantSwap har den och vill bli av med lite?
    heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

    Kommentar

    • janne dansk
      • June 2004
      • 1740

      #3
      Ursprungligen postat av zoolander
      Håller på att skissa på mitt första akvarium. Hittade ett på nätet där de har planerat extremt många små Utricularia graminifolia på botten. Antar att den går att dela hej vilt?
      Tänkte höra lite hur vanlig denna växten är, måste den beställas eller brukar den finnas hemma i en välsorterad butik?
      hej , är dett dit första , så tyckar jag nog du bör tänka två ggr, innan du beställar denna o likn växter, dett är en svår växt ,så du bör läsa på om den , så du inte blivar besviken , fattig på att köpa växter
      mvh janne
      Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

      Kommentar

      Arbetssätt...