PMDD från aquascape.nu

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • IGGE
    svarade
    jag beställde från aquascape.nu det tog 5 dagar innan jag fick hem det...

    Lämna en kommentar:


  • KBL
    svarade
    IGGE, vad beställde du?
    Antar att du inte fått paketet ännu?

    Lämna en kommentar:


  • Gaffel
    svarade
    Skulle absolut vilja rekommendera http://www.haack.se/pmdd/

    Peter är ju dessutom en fullfjädrad växtnörd som testar och utvecklar både hantering och dosering av växtnäring, detta samt hans genuina intresse för akvarieväxter gör honom i mina ögon till en av zoopets pmdd gurus.

    Att jag inte rekommenderar aquascape beror enbart på att jag inte har någon erfarenhet av den killen, men av det jag sett verkar även han ha gröna skrynkliga fingrar..

    Lämna en kommentar:


  • IGGE
    svarade
    jag har precis beställt.. har fått ett mail där det står skickat

    Lämna en kommentar:


  • KBL
    svarade
    PMDD portionsförpackning beställt från aquascape.nu.
    Har skickat mail och undrat var mina varor är, men inte fått något svar. Den enda responsen jag fick efter att jag betalt var att ordern var "Under behandling"

    Lämna en kommentar:


  • roolo
    svarade
    Ursprungligen postat av KBL
    Jaha, det var en hundring åt helvete då! Ta betalt går bra men att leverera verkar inte intresant. Oxå en affärsfilosofi man kan bli rik på!
    Får man fråga vilken sajt du beställde ifrån?

    Lämna en kommentar:


  • KBL
    svarade
    Jaha, det var en hundring åt helvete då! Ta betalt går bra men att leverera verkar inte intresant. Oxå en affärsfilosofi man kan bli rik på!

    Lämna en kommentar:


  • Fuzzop
    svarade
    Ursprungligen postat av Darre
    Närmar oss en månad nu, sedan jag beställde. Fortfarande inga varor eller svar från deras sida. Har skickat 3 mail vid olika tillfällen.
    Hur seriös är bolaget?
    Ska jag glömma mina varor och 40:- och handla på Haack?
    Gör du en beställning hos Haack, han är seriös och alltid lika snabb, skulle du slutligen få nåt från din tidigare beställning så lägg det bara i en låda för senare bruk, så länge det är i pulverform håller det sig väldigt länge

    Lämna en kommentar:


  • Darre
    svarade
    Närmar oss en månad nu, sedan jag beställde. Fortfarande inga varor eller svar från deras sida. Har skickat 3 mail vid olika tillfällen.
    Hur seriös är bolaget?
    Ska jag glömma mina varor och 40:- och handla på Haack?

    Lämna en kommentar:


  • Fanbyalperna
    svarade
    Rättelse: jag ser att för att få köpa från Haack så är det en ny adress som gäller nu http://www.haack.se/pmdd/, Rekommenderar honom för jag har själv köpt därifrån och det gick snabbt, var bra uppmärkt och tydliga instruktioner för uppblandning.

    Lämna en kommentar:


  • Darre
    svarade
    Ursprungligen postat av Fuzzop
    Länge sen dom slutade sälja nåt, köper själv alltid från Haack och det har aldrig tagit mer än en dag för mig att få hem påsarna
    Det verkar som man ska gå över till www.pmdd.se då. Har mailat dom igår mitt på dagen, får se när jag får svar, har fortfarande inte fått det.
    Nästa gång blir det från annan lev.

    Tack för era svar / Darek

    Lämna en kommentar:


  • Amaro
    svarade
    Samma här fuzzop, jag fick mina prylar dagen efter. Man överför bara summan till hans konto sen har man grejjerna hemma dagen efter eller inom några dagar.

    Lämna en kommentar:


  • Fuzzop
    svarade
    Ursprungligen postat av Fanbyalperna
    Varför inte beställa här http://www.pmdd.se/ där det går undan.
    Länge sen dom slutade sälja nåt, köper själv alltid från Haack och det har aldrig tagit mer än en dag för mig att få hem påsarna

    Lämna en kommentar:


  • janne dansk
    svarade
    kan ju hända att dett är sjukdom , eller semester , eller likn, har köpt der , inga problem
    mvh janne

    Lämna en kommentar:


  • alg_oa1
    svarade
    Beställer mitt PMDD från aquascape och det brukar bara ta ungefär 3 vardagar.

    Hoppas det löser sig

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...