pmdd vilket paket?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Amaro
    • January 2007
    • 1709

    #16
    Ursprungligen postat av Jemmba
    nitrat har jag välldigt lite av har alldrig haft nån nitrat heller.karet är ganska nytt 2 månader ungefär,så det e ju inte sagt att att det alldid kommer att vara så,,
    Är du säker? asså, jag menar inte nitrit som i giftet nitrit. Jag menar nitrat som är ett ämne som skapas av bla nerbrytningen av fiskbajs etc. Aldrig hört att någon har 0 i nitratvärde men har du det så är det grymt bra

    Sorry om jag nu ställer en dum fråga där men jag vill dubbelkolla så du verkligen är säker, detta för din egen skull .
    If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

    Kommentar

    • Jemmba
      • January 2008
      • 432

      #17
      jo lite nitrat är det typ 10 på stickan. jag skrev lite konstigt det va nitriten som jag menade alldrig har infunits sig hos mig

      Ursprungligen postat av Amaro
      Är du säker? asså, jag menar inte nitrit som i giftet nitrit. Jag menar nitrat som är ett ämne som skapas av bla nerbrytningen av fiskbajs etc. Aldrig hört att någon har 0 i nitratvärde men har du det så är det grymt bra

      Sorry om jag nu ställer en dum fråga där men jag vill dubbelkolla så du verkligen är säker, detta för din egen skull .
      När solen går upp betyder det mörker för nån annan.

      Kommentar

      • Amaro
        • January 2007
        • 1709

        #18
        Hehe bra att jag dubbelkollade, misstänkte att du snabbläste och tog det för nitrit istället för nitrat.

        Men 10 är riktigt riktigt bra, kör på med hela packet, KNO3 och allt, kommer få otroliga resultat.

        Jag tror att det på hacks sida finns en länk till heekes blogg. Där har han publicerat bilder på sitt kar med växter innan pmdd, och därefter visat reslutatet av pmdd användning, resultatet av bara någon månad. Man tappar hakan
        If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

        Kommentar

        • Jemmba
          • January 2008
          • 432

          #19
          ja jag såg någon före och efter bild såg kannon ut. köpte några stickor för ett par veckor sedan som jag skulle sticka ner under växten samt droppar som var riktigt dyra om man jämnför med pmdd.Som skulle tillsättas varje dag.Men det ser inte ut att hända mycket av det=( bortkasstade pengar anntar jag,.
          så vilket av paketen tycker du att jag ska köpa nutriSi eller micro + med mina vatten värden?
          Fattar själv inte riktigt vilket jag ska ha.jag har ph 6,5-7,0 mjukt vatten kring 4.


          Ursprungligen postat av Amaro
          Hehe bra att jag dubbelkollade, misstänkte att du snabbläste och tog det för nitrit istället för nitrat.

          Men 10 är riktigt riktigt bra, kör på med hela packet, KNO3 och allt, kommer få otroliga resultat.

          Jag tror att det på hacks sida finns en länk till heekes blogg. Där har han publicerat bilder på sitt kar med växter innan pmdd, och därefter visat reslutatet av pmdd användning, resultatet av bara någon månad. Man tappar hakan
          När solen går upp betyder det mörker för nån annan.

          Kommentar

          • Jemmba
            • January 2008
            • 432

            #20
            Det stogd ju klart och tydligt=)

            NutriSi är till Mjuka vatten under KH7.
            börjar nog bli lite trött.
            Tack för all hjälp iaf!
            När solen går upp betyder det mörker för nån annan.

            Kommentar

            • Amaro
              • January 2007
              • 1709

              #21
              jemmba haha lungt, jag tror nog du har fått all info du bör ha med dig från oss. Nu gäller det att ställa specifika frågor till peter som håller kunskapen kring vad du i ditt fall ska köra med.

              Skicka mejl till han
              If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

              Kommentar

              Arbetssätt...