Hållbarhet på pmdd?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • MariaX
    • August 2007
    • 28

    Hållbarhet på pmdd?

    Finns det nåt bäst före på de torra pulvren som man gör lösningarna på, jag läser om alla som har sån himla fart på sina växter med pmdd och här händer ingenting i princip.

    Jag köpte mina pulver för ett par år sedan och med mina kemikunskaper slöt jag mig till att de inte borde kunna tappa i effekt av att ligga ett tag men... Rödaktiga vallisar, ingen fart ens på hygrophilan. Så jag tänkte iaf fråga...
  • heeke
    • April 2003
    • 5033

    #2
    Så länge du har det kvar i pulverform så är det inga som helst problem.
    Undantaget ska vara om dom förfarats allt för fuktigt. Och då pratar vi väldigt fuktigt, över normal luftfuktighet.
    heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

    Kommentar

    • MariaX
      • August 2007
      • 28

      #3
      OK, tackar, då är det inte det då

      Kommentar

      • Fuzzop
        • July 2007
        • 2380

        #4
        hur länge har du gett pmdd nu? tog ett tag för mig innan det började växa bättre, upp mot 2 månader är inte helt ovanligt har jag förstått.

        Kommentar

        • MariaX
          • August 2007
          • 28

          #5
          Aha, så länge Näe jag har väl hållit på i max 1 månad, kanske lite kortare.

          Kommentar

          • Fuzzop
            • July 2007
            • 2380

            #6
            då är det att ha lite tålamod, men sen påverkar ju vad du har för ljus och om du sätter till nån form av co2 till hur mycket det växer

            Kommentar

            • MariaX
              • August 2007
              • 28

              #7
              Joo det är klart. Har ca 0,4 W/liter aquarelle och tillsätter easy carbo. Tack för hjälpen :-)

              Kommentar

              Arbetssätt...