Köpa växter på nätet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • pontulf
    svarade
    Kolla på alla annonser på sidan plantswab eller vad en hette massor med växter

    Lämna en kommentar:


  • Jemmba
    svarade
    Tradera.

    Lämna en kommentar:


  • Tamarind
    svarade
    Det händer att man kan hitta fina och ovanliga växter på tradera, det är värt att kolla då och då!
    /Erika

    Lämna en kommentar:


  • Kalavera
    svarade
    Ursprungligen postat av aquarium1
    Hittade inga växter till salu på deras sida.. kan jag ha missat nåt?
    PlantSwap är en sida där medlemmarna själva byter, säljer och köper växter. Vi har idag över 500 registrerade användare och man brukar ofta kunna hitta både billiga och ovanliga växter.

    Under vinterhalvåret finns det inte mycket att lyfta på hatten för innom Sverige - men dock mer utomlands.
    Du kan t.ex. pröva på:


    ...har själv dock inte köpt från dessa så jag vet inte hur bra det fungerar riktigt.

    Om någon vet nån riktigt bra sida att löpa växter från är jag också intresserad.

    Lämna en kommentar:


  • Guest
    Gäst svarade
    Ursprungligen postat av aquarium1
    Hittade inga växter till salu på deras sida.. kan jag ha missat nåt?
    Ja det gjorde du säkert! Kolla under växter till salu och auktionshallen.
    Men du får nog regga dig först...

    Lämna en kommentar:


  • aquarium1
    svarade
    Ursprungligen postat av surinam
    Vill man hitta billiga växter på nätet rekommenderar jag starkt plantswap.se
    Hittade inga växter till salu på deras sida.. kan jag ha missat nåt?

    Lämna en kommentar:


  • surinam
    svarade
    Vill man hitta billiga växter på nätet rekommenderar jag starkt plantswap.se

    Lämna en kommentar:


  • TheRoblin
    svarade
    Ring!!?

    Beställde för två år sedan mitt i vintern. Inga problem alls förutom att de senare slog igen verksamheten.

    Tror att PWSS har om man ringer, men vet inte om de skickar då de i Mälardalen åkerrunt själva och levererar via en egen rutt!!??

    Lämna en kommentar:


  • tompa_2006
    svarade
    Har också letar rejält efter affärer men inga verkar sälja växter över nätet på vinterhalvåret. Dom börjar i april igen!

    Lämna en kommentar:


  • Olfi
    startade ett ämne Köpa växter på nätet

    Köpa växter på nätet

    Jag undrar om det finns nånstans man kan köpa växter på nätet? Nån som har ltie tips kanske? (Vill helst inte köpa av privatpersoner) Eftersom firre.com verkar ha lagt ner så letar jag nya ställen.

    Orsaken till att jag vill få tag på någon sida är att jag inte bara vill ha de gamla vanliga växterna som finns på zoobutikerna. Dom är lite tråkiga i sitt sortiment häromkring tycker jag Ska starta upp ett nytt akvarium nu så det är tajm för nya växter
Arbetssätt...