Tänkte börja med växter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Artifaction
    • February 2007
    • 107

    #16
    En liten uppdatering, har bytt ut mitt gamla alukar, till ett Fluval Elite Style 60, bra mkt snyggare kommer det att bli, finns några bilder på det här

    Så nu väntar jag bara på att stenen ska komma så jag kan sätta igång..

    Kommentar

    • Artifaction
      • February 2007
      • 107

      #17
      Har fått hem stenen nu, mycket nöjd, men det var ganska svårt att stå och välja ut i butiken då nästan alla bitar i hela lådan på 25Kg såg förbaskat snygga ut, det slutade med 14kg, en aning mer än jag räknat med, men den kommer nog till användning. tog även ett par riktiga reflektorer till rampen och vilken skillnad det blev. och så var jag och köpte "vattenväxtjord" hoppas nu detta kommer at fungera.

      PMDD är beställt och nu väntar jag bara på Marsilea Hirsuta som är beställt, hoppas det kanske kommer till på fredag, så man kan sätta igång, dom blev dyra, fick göra en specialbeställning och dom kommer i krukor om 5 pack (så hoppas nu bara jag lyckas med dessa) i bakpartiet blir det vallisneria nana. tänkte höra om någon kan bekräfta om kattsand är bra att ha i ett tunnt lager under jorden, eller om det inte spelar någon roll om man kommer att köra med PMDD och Easy Carbo. och en fråga till, ska jag blanda ut jorden med engelsk sjösten? (har för mig jag läste det nånstans.

      Nya bilder på bla stenen och rampen med de nya reflektorerna finns här

      Kommentar

      Arbetssätt...