Pmdd beställning

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • elinj
    • July 2007
    • 1100

    #16
    Ursprungligen postat av Kensa
    vet i katten om jag så nöjd med pmdd'n från den där peterhaak.

    drattade i enligt beskrivningen...hände inget på en hel vecka...drattade i ännu mer...och då tag det fart....

    växte som om växterna trodde jorden skulle gå under.....

    fick ansa och klippa växter varje vecka.....

    var ju hur jobbigt som helst dom 3-4 minuterna jag la ner VARJE vecka på det...

    visst...det var snyggt att titta på i 99,9999999% av tiden....fiskarna gillade det....balansen var fin i karet....men som sagt var....guuud va jobbigt det var dom där 3-4 minuterna...blöt på handen blev jag oxå....*suck*...

    att jag fick leveransen 2 dagar efter betalning var oxå jobbigt...hann ju knappt med......








    Hahaha,, det är ju totalt värdelöst med pmdd,,


    Nä, det fungerar hur bra som helst,,, något man kan varmt rekomendera till personer som är osäkre med pmdd,, och vilken växtnäring man ska använda,, köp detta,, ( billigt till och med ) med snabb leverans.

    Kommentar

    • FredrikW

      #17
      en fråga bara eftersom jag är så jävla efterbliven :P

      ska citronsyran+nutrisit+K2so4 bli 1500 ml eller ska det vara i varsin flaska?

      Kommentar

      • defdac
        • January 2002
        • 12751

        #18
        Normalt sett är det tre halvliters flaskor. En med citronsyra+nutrisi+k2so4+mgso4, en med KNO3 och en med KH2PO4.
        http://www.defblog.se

        Kommentar

        • FredrikW

          #19
          Okej, tack så mycket

          Kommentar

          • peterhaack
            • November 2004
            • 1752

            #20
            Ursprungligen postat av defdac
            Normalt sett är det tre halvliters flaskor. En med citronsyra+nutrisi+k2so4+mgso4, en med KNO3 och en med KH2PO4.
            nja nu säljer jag ju inte MgSO4 till portionspaket så det är bara
            En flaska med citronsyra+nutrisi+k2so4 (detta skall efterlikna tmg till viss del) o alla ingridienser medföljer.
            en flaska med KNO3 och
            en flaska med KH2PO4

            Och att erkänna att man är osäker är inte automatiskt att man är efterbliven Fredrik för det e du nog inte, du vill bara vara säker på att göra rätt.
            Siten där alla plantor växer PlantSwap!

            Kommentar

            • FredrikW

              #21
              Det var en jäkligt snabb leverans tycker jag, det är nog inte sista gången jag beställer från dig.
              Inte för att klaga men en påse var lite sönder så läckte ut ytterst lite men det är ingen fara.
              Kan man beställa nåt mer ifrån dig än bara pmdd?

              Kommentar

              • peterhaack
                • November 2004
                • 1752

                #22
                Ursprungligen postat av FredrikW
                Det var en jäkligt snabb leverans tycker jag, det är nog inte sista gången jag beställer från dig.
                Inte för att klaga men en påse var lite sönder så läckte ut ytterst lite men det är ingen fara.
                Kan man beställa nåt mer ifrån dig än bara pmdd?
                Ja påsarna är ändå zipbags och jag köper de som har haft bäst i test ändå är det en del som läcker i svetsningarna jag har påtalat detta till leverantören och de säger att felet är åtgärdat men ändå läcker var 15e påse typ och man försöker ta bort sånna när man väger upp då man ser dem men ibland slinker ngra igenom (jag skall bättra mig där)

                När det gäller annat så är detta inte stället att snacka om vad som säljs eller inte säljs så hör hellre av dig på mail eller kika runder på sidorna =O)

                Ha det gott
                Siten där alla plantor växer PlantSwap!

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  #23
                  Nu är det nog med reklam
                  Fredrik W ställde en fråga som han nu fått svar på (fel hade uppstått pga missförstånd med e-post adress) så detta är överspelat

                  Låser därför tråden - ni som har frågor att ställa till företaget ifråga gör det direkt via mail istället
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...