Pmdd beställning

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FredrikW

    Pmdd beställning

    Har skrivit två till han Haack att jag vill beställa genom payson men får aldrig något svar. Vågar man ge ut sitt kontonummer?
  • janne dansk
    • June 2004
    • 1740

    #2
    Ursprungligen postat av FredrikW
    Har skrivit två till han Haack att jag vill beställa genom payson men får aldrig något svar. Vågar man ge ut sitt kontonummer?
    inga problem med honom
    mvh janne
    Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

    Kommentar

    • peterhaack
      • November 2004
      • 1752

      #3
      Hmm vad konstigt att du inte får svar från mig för jag har skrivit två svar nu till dig ang payson och det är ju enkelt att betala med payson om man har konto...

      Och du behöver inte ge mig ditt konto nummer du har fått mitt
      Lite trist att du skriver att jag inte svarat för jag svarade dig första gången genom att ge din min adress till mitt payson konto klart att betala sen nu fråga du om hur man gör???
      Och det har jag svarat på det med nu, sitter ju inte framför dator konstat och väntar på frågor kl2204 på kvällen

      Ha en bra dag "Frida"
      Siten där alla plantor växer PlantSwap!

      Kommentar

      • Tricella
        • October 2002
        • 1052

        #4
        Hur länge håller sig förpackningarna man får? Jag har tyvärr inte satt igång något PMDD projekt än så mina har nog legat på vila ett halvår drygt...det funkar väl ändå?

        Kommentar

        • Guest

          #5
          Ja är påsarna lagrade torrt o mörkt så håller de sig hur länge som helst.

          Är det någon jag vill gå i god för så är det peterhaack.
          Du kan lugnt sätta in pengar på hans konto, (du kan skippa Payson) och mail svarar han alltid på direkt!
          Gör han inte det så är jag övertygad om att han inte fått dom....

          Kommentar

          • Annaica
            • February 2006
            • 1177

            #6
            har beställt PMDD 2 ggr från peterhaack. Funkat felfritt båda gångerna och jag har fått min beställning max 3 dagar efter insättningen av pengarna! så jag rekomenderar honom helt enkelt
            Räkbiten


            Kommentar

            • Tricella
              • October 2002
              • 1052

              #7
              Glömde skriva att jag också är kund hos Peter och är mer än nöjd med servicen när det gäller tips, råd och försändelser.

              Kommentar

              • annehult
                • January 2006
                • 149

                #8
                Hej!

                Peter Haack har extremt bra sevice och är synnerligen seriös.
                Ex. min förra beställning gjorde jag en söndag kväll, betalade via bankkonto måndag, varorna hemma i brevlådan tisdag.
                !!!
                Killen är växterna bästa vän ;-)

                Kommentar

                • ampe
                  • August 2007
                  • 1073

                  #9
                  Vill oxå visa mitt stöd till Peter. Har beställt både foder och pmdd av honom. Aldrig varit missnöjd. Alltid leverans dagen efter betalning. Blev nog bara ett missförstånd mellan er.
                  Återfallsakvarist.

                  Kommentar

                  • FredrikW

                    #10
                    Ursprungligen postat av peterhaack
                    Hmm vad konstigt att du inte får svar från mig för jag har skrivit två svar nu till dig ang payson och det är ju enkelt att betala med payson om man har konto...

                    Och du behöver inte ge mig ditt konto nummer du har fått mitt
                    Lite trist att du skriver att jag inte svarat för jag svarade dig första gången genom att ge din min adress till mitt payson konto klart att betala sen nu fråga du om hur man gör???
                    Och det har jag svarat på det med nu, sitter ju inte framför dator konstat och väntar på frågor kl2204 på kvällen

                    Ha en bra dag "Frida"

                    Saken är det att när jag skickar så svarar du på min systers mail. Därför jag inte sett att du svarat. Jag förstår inte hur du har kunnat svarat till den för jag skriver ju in min mail och lösenord när jag skickar men ändå så skickar du svaren till henne, konstigt. Men jag skickade mail till dig idag så allt är klart nu hoppas ja.
                    Senast redigerad av Gäst; 21 November 2007, 14:12.

                    Kommentar

                    • FredrikW

                      #11
                      Skrev allt i hennes namn så du inte blandar ihop det med något.

                      Kommentar

                      • peterhaack
                        • November 2004
                        • 1752

                        #12
                        Hej Fredrik Det kan vara för att du lagt en beställning tidigare tydligen under din systers mail.
                        och det första mailet jag skickade har du ju svarat med som bifogat så nog har du sett det..
                        Vad jag ser så har du lagt din beställning och fråga med din systermail helt..

                        Kvitt samma nu dina saker är på g till dig.. ha en bra dag
                        //Peter

                        PS Tack alla ni andra som svarat. DS
                        Siten där alla plantor växer PlantSwap!

                        Kommentar

                        • Risberg
                          • September 2007
                          • 14

                          #13
                          Har också beställt från Peter och med samma resultat som övriga, extremt snabb leverans, trevligt bemötande. Bara massa ++++++++++++++++

                          Kommentar

                          • elinj
                            • July 2007
                            • 1100

                            #14
                            Ursprungligen postat av ampe
                            Vill oxå visa mitt stöd till Peter. Har beställt både foder och pmdd av honom. Aldrig varit missnöjd. Alltid leverans dagen efter betalning. Blev nog bara ett missförstånd mellan er.

                            Hej,
                            vill bara säga att jag hade massor med frågor i början och peterhaack svarade på direkten med mina frågor,, fick mina varor efter max 2 dagar.. En bra och snabb leverans,

                            Men jag har en liten fråga om just det där med foder,, säljer han foder med??

                            Kommentar

                            • Ken Olofsson
                              • November 2006
                              • 8014

                              #15
                              vet i katten om jag så nöjd med pmdd'n från den där peterhaak.

                              drattade i enligt beskrivningen...hände inget på en hel vecka...drattade i ännu mer...och då tag det fart....

                              växte som om växterna trodde jorden skulle gå under.....

                              fick ansa och klippa växter varje vecka.....

                              var ju hur jobbigt som helst dom 3-4 minuterna jag la ner VARJE vecka på det...

                              visst...det var snyggt att titta på i 99,9999999% av tiden....fiskarna gillade det....balansen var fin i karet....men som sagt var....guuud va jobbigt det var dom där 3-4 minuterna...blöt på handen blev jag oxå....*suck*...

                              att jag fick leveransen 2 dagar efter betalning var oxå jobbigt...hann ju knappt med......








                              Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
                              Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

                              Kommentar

                              Arbetssätt...