Växtsamling i älven

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #16
    OK, stopp&belägg, jag är osäker på vems foton som är vems nu, men jag pratar alltså om bilderna Peterhaack lade ut.
    Senast redigerad av Azur; 19 August 2007, 22:54.
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • sigges
      • April 2005
      • 291

      #17
      Ok, det var jag som la ut dessa via länk. Men Peter e en hyvens kille å flyttade dessa för mig.

      Sigge

      Kommentar

      • peterhaack
        • November 2004
        • 1752

        #18
        Ursprungligen postat av Azur
        OK, stopp&belägg, jag är osäker på vems foton som är vems nu, men jag pratar alltså om bilderna Peterhaack lade ut.

        Bilderna tillhör Sigge och ingen annan jag la ut dem på min server för att alla skulle få del av dem(tur var gick Sigge med på detta haha)

        så Sigge skicka indina bilder dit Azur vill ha att dem skall synas så får vi en bättre "bild" av vår flora =O))
        Siten där alla plantor växer PlantSwap!

        Kommentar

        • sigges
          • April 2005
          • 291

          #19
          Azur ville du att jag skickar in bilder till Virituella floran,? Var där å kikade lite men hittar inget om att kunna skicka dit bilder.

          Sigge

          Kommentar

          • Azur
            • March 2003
            • 12946

            #20
            Ja, om du har fått bilderna ordentligt artbestämda så tycker jag du skall skicka in dem. Virtuella floran uppdateras kontinuerligt, och jag är säker på att de gärna tar emot bra bilder på välidentifierade växter.
            Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

            Kommentar

            Arbetssätt...