ebay,tyskland,växter,sant

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lipton
    • February 2004
    • 108

    ebay,tyskland,växter,sant

    Titta in lite prylar på ebay och kom över det här http://cgi.ebay.de/1-Bund-Brasiliani...QQcmdZViewItem

    finns ett antal andra ställen ochså.kolla bara att dom skickar till sweden.
    sök på Pflanzen

    Har skickat mail till

    för att titta om dom kan skicka till mig.
    Det blir bra när det torkar !
  • Erik...
    • May 2006
    • 1459

    #2
    Ursprungligen postat av lipton
    Titta in lite prylar på ebay och kom över det här http://cgi.ebay.de/1-Bund-Brasiliani...QQcmdZViewItem

    finns ett antal andra ställen ochså.kolla bara att dom skickar till sweden.
    sök på Pflanzen

    Har skickat mail till

    för att titta om dom kan skicka till mig.

    Är det värt besväret? Känner du att du vet vad du får för pengarna? Finns det ingen akvariebutik värd namnet i Partille? Eller en aktiv akvarieförening? Dom flesta av dom arterna som jeg såg på bilderna dyker ju då och då upp i handeln, eller hos andra hobbyister. Ledsen att jag låter så negativ, men när jag handlade från en tysk firma blev inte mycket rätt, och självklart är inte alla lika, men det är svårt att utöva påtryckningar om man inte är nöjd. Och dom brukar inte vara så engagerade om dom tvingas kommunicera på engelska, men som sagt, man kan inte dra alla tyska firmor över en kam.

    Kommentar

    • lipton
      • February 2004
      • 108

      #3
      Ursprungligen postat av Erik...
      Är det värt besväret? Känner du att du vet vad du får för pengarna? Finns det ingen akvariebutik värd namnet i Partille? Eller en aktiv akvarieförening? Dom flesta av dom arterna som jeg såg på bilderna dyker ju då och då upp i handeln, eller hos andra hobbyister. Ledsen att jag låter så negativ, men när jag handlade från en tysk firma blev inte mycket rätt, och självklart är inte alla lika, men det är svårt att utöva påtryckningar om man inte är nöjd. Och dom brukar inte vara så engagerade om dom tvingas kommunicera på engelska, men som sagt, man kan inte dra alla tyska firmor över en kam.

      För min egen del behöver jag inga växter,har vad jag behöver och
      partille har en mycket bra zoo affär,tar in allt ska vill ha.

      Min det finns ganska bra växt paket får dom så vill påbörja växtkar.

      Har köp en massa saker ifrån tyskland har aldrig haft problem.
      Det finns prg på näten som översätter ifrån tysk till eng
      Det blir bra när det torkar !

      Kommentar

      Arbetssätt...