Hur få tag i fina växter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ribby_girl
    • February 2005
    • 378

    Hur få tag i fina växter

    Jag hittar massa fina växter i växt arkivet här på Zoopet men de finns inte i min djuraffär.
    Har ingen lust att åka överallt, och nu har ja hittat en djuraffär ja trivs med som ja tycker e fräsch.
    Finns två till i mitt område eller som inte är så långt men dom e inte alls lika fräscha och ja vill gärna ha kvalite på de ja köper.
    Jag e lite kräsen.
    men kan man be akvarie handlaren ta hem någon växt man skulle vilja ha eller hur får man tag i en speciell växt.
    Ska åka en bit nästa veckan ner mot ullared så ska väl kolla på vägen eller kanske där nere om de har någon fräsch djuraffär men tar väl nån timma tillbaka de borde väl växterna klara.
  • NiXoN
    • December 2003
    • 2068

    #2
    Bara temperaturen stiger lite utnaför så kan man börja beställa tex från pwss och då finns inte så mycket begränsningar.
    Då kan man även beställa från privata säljare på zpet som kan ha ytterligare några arter.
    Vissa handlare kan beställa hem växter åt dig men dom kan ha varierande krav och priser som att man måste köpa 5 pack. Dessutom så beställer inte alla sina växter från tropica och då brukar sortimentet vara lite mindre.

    Kommentar

    • ribby_girl
      • February 2005
      • 378

      #3
      Oki, gäller bara att hålla ögon och öron öppna då.

      Kommentar

      • Alex.Fia
        • March 2006
        • 68

        #4
        har du tittat på firren.com?
        45L Sällskaps

        375L Malawi

        Kommentar

        Arbetssätt...