Postorderfirma med växter!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FIBSTET2
    • September 2005
    • 144

    #16
    Ursprungligen postat av cryptomarko
    FIBSTET2...

    Var handlar du växter o sånt i Hörby? Jag själv bor i Höör och det skulle vara rätt bra att veta om det finns en bra butik i Hörby också...
    Det finns en liten akvarieaffär i Lyby!Hon som har den kan faktiskt ordna fina växter!!
    Tar även hem på beställning!Sen i fiskväg finns det ju bara lite basic,lite L-malar ibland,lite diskus!

    Kommentar

    • FIBSTET2
      • September 2005
      • 144

      #17
      Ursprungligen postat av Kharn
      Det finns ingen i Höör eller Hörby det närmaste är som jag sa Malmö om ni vill ha bra växter. ( Stoby Akvarieaffär utanför Hässleholm har oxo från tropica.)
      Jag bor själv i Höör .

      Än en gg kolla i tropicas katalog/hemsida skriv upp vad ni vill ha ,,,åk ner eller ring till akvarietjänst och beställ vilka växter som ni kan tänka er.
      Ca en vecka efter så kan ni hämta dom ,,,suverän kvalite då dom kommer med bil direkt till affären .

      Jimmy
      Lyby akvarieaffär!Har inte mycket men kan ta hem på beställning!Lite dyr kanske men det kostar att ligga och köra till malmö med!Fixar även hem fisk från simontorp!
      Senast redigerad av FIBSTET2; 20 January 2006, 12:28.

      Kommentar

      • Kharn
        • May 2004
        • 256

        #18
        Ursprungligen postat av FIBSTET2
        Lyby akvarieaffär!Har inte mycket men kan ta hem på beställning!Lite dyr kanske men det kostar att ligga och köra till malmö med!Fixar även hem fisk från simontorp!
        Har varit i Lyby ett flertal gg och där har inte varit nått sortiment alls!
        Jag har endast goda erfarenheter av Akvarietjänst ,,då jag vet att växterna som dom har / beställer kommer med bil ifrån tropica direkt.
        Kostnaden för att ligga o köra till malmö den tar jag gärna för att få kvalitet!
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=717712

        Kommentar

        • cryptomarko
          • August 2005
          • 181

          #19
          Jag beställer från akvarieaffären i Höör (animax).
          Man får då från tropicas sortiment och kvalitén är bra. Detta är mycket nimmare än att sticka till Malmö! Men man får ju så klart vänta ett litet tag
          /Markus
          18 år

          www.cryptomarko.webb.se

          Kommentar

          • Kharn
            • May 2004
            • 256

            #20
            Ursprungligen postat av cryptomarko
            Jag beställer från akvarieaffären i Höör (animax).
            Man får då från tropicas sortiment och kvalitén är bra. Detta är mycket nimmare än att sticka till Malmö! Men man får ju så klart vänta ett litet tag
            Hej

            Tror alldrig jag sett något av kvalitet på animax men dom har bytt ägare förvisso. men sist jag va där så hadde dom nera akvariumen pga att nån ställning hadde get vika.
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=717712

            Kommentar

            • FIBSTET2
              • September 2005
              • 144

              #21
              Ursprungligen postat av Kharn
              Har varit i Lyby ett flertal gg och där har inte varit nått sortiment alls!
              Jag har endast goda erfarenheter av Akvarietjänst ,,då jag vet att växterna som dom har / beställer kommer med bil ifrån tropica direkt.
              Kostnaden för att ligga o köra till malmö den tar jag gärna för att få kvalitet!
              Kanske det men du kan ju beställa där med!!Var hon får sina växter ifrån vet jag däremot inte!!!

              Kommentar

              • Kharn
                • May 2004
                • 256

                #22
                Ursprungligen postat av FIBSTET2
                Kanske det men du kan ju beställa där med!!Var hon får sina växter ifrån vet jag däremot inte!!!
                Suck ....beställ varifrån du vill jag bryr mig inte ett skit .. jag försökte vara hjälpsam eftersom du bor i närheten av malmö och du undrade varifrån man kunde fixa växter av bra kvalitet.
                http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=717712

                Kommentar

                • FIBSTET2
                  • September 2005
                  • 144

                  #23
                  Ursprungligen postat av Kharn
                  Suck ....beställ varifrån du vill jag bryr mig inte ett skit .. jag försökte vara hjälpsam eftersom du bor i närheten av malmö och du undrade varifrån man kunde fixa växter av bra kvalitet.
                  Jag svara bara att det går att beställa där med!Du har varit väldigt hjälpsam!!!!!!Jag börja med att svara på en fråga från en annan "höörsbo" Det går ju att beställa där med!!Men jag kan hålla med om att utbudet inte är det bästa där!!Du har helt rätt ,du behöver inte bry dig ett skit,men som sagt jag besvara bara frågan!!!!Jag ska åka till akvarietjänst i helgen och shoppa lite!
                  Senast redigerad av FIBSTET2; 20 January 2006, 16:27.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...