hjälp...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johan_umeå
    • May 2005
    • 8

    hjälp...

    Hej!
    Undrar va det är för växter i det här malawi karet som skjuter ut "pinnar" ser ut som en svärd planta men vet inte vilken...Kan nån hjälpa mig?

  • andreassofus
    • November 2005
    • 5643

    #2
    kan tyvärr inte svara på din fråga men de va ett otroligt fint kar du hade.
    va heter bakgrunden som du har??
    Mvh Andreas
    min zoon
    msn adress

    Kommentar

    • Math
      • March 2005
      • 91

      #3
      BTN rocky stog det under bilden
      //

      Mvh Mathias

      Kommentar

      • andreassofus
        • November 2005
        • 5643

        #4
        Ursprungligen postat av Math
        BTN rocky stog det under bilden
        ja såg de nyss när ja kolla en gång till
        ska genast ringa o beställa linser
        Mvh Andreas
        min zoon
        msn adress

        Kommentar

        • smurfmats
          • February 2003
          • 3538

          #5
          o det är kjell som tagit kortet, vilket gör att det nog inte är frågestääarens kar

          du kanske ska skaffa starka linser
          tråden om fjärilars lek!

          Kommentar

          • andreassofus
            • November 2005
            • 5643

            #6
            får nog göra de ja, whatever, de va väldigt fint i alla fall oavsett vems akvarium det är eller vem som har tagit bilden
            Mvh Andreas
            min zoon
            msn adress

            Kommentar

            • NiXoN
              • December 2003
              • 2068

              #7
              De ser ut som nån Echinodorus variant mer kan jag inte hjälpa med...

              Kommentar

              • heeke
                • April 2003
                • 5033

                #8
                Skulle kunna vara en Echinodorus 'Aquartica' eller liknande korsning.(http://www.tropica.com/productcard_1...74F&mode=close)
                heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

                Kommentar

                • johan_umeå
                  • May 2005
                  • 8

                  #9
                  aja, verkar som en svår växt..men den var fin!..Finns det några andra växter som skjuter ut "pinnar" och kanske får blommor? någon svärdplanta?

                  heeke:jo,,..den såg ganska lik ut fast kanske mindre...det va alt en svår växt det där..

                  andreassofus: vad heter du på zoonen? din länk funkar inte så bra..vill se ditt 100l svartvatten med torvbotten när du är klar..verkar intresant och göra så!...Och TÄNK om Mitt kar kunde se så snyggt ut !
                  Senast redigerad av johan_umeå; 12 January 2006, 14:18.

                  Kommentar

                  • andreassofus
                    • November 2005
                    • 5643

                    #10
                    Ursprungligen postat av johan_umeå
                    aja, verkar som en svår växt..men den var fin!..Finns det några andra växter som skjuter ut "pinnar" och kanske får blommor? någon svärdplanta?

                    heeke:jo,,..den såg ganska lik ut fast kanske mindre...det va alt en svår växt det där..

                    andreassofus: vad heter du på zoonen? din länk funkar inte så bra..vill se ditt 100l svartvatten med torvbotten när du är klar..verkar intresant och göra så!...Och TÄNK om Mitt kar kunde se så snyggt ut !



                    funkar inte min zoon?? de gör den när ja trycker på länken i alla fall.
                    ja har inte börjat med svartvatten projektet än, har bara börjat o köpa tillbehör som ja ska använda..
                    har inga bilder på zoonen än, men de kommer när ja börjar med 100l karet, vet inte hur länge de dröjer. inte allt för länge hoppas ja

                    heter förövrigt samma på zoonen som ja gör här
                    Mvh Andreas
                    min zoon
                    msn adress

                    Kommentar

                    Arbetssätt...