Uppdaterat ADA galleri

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Diskusfreak
    • October 2002
    • 187

    #16
    petnym: Jag har dåligt med länkar, men kolla in det första inlägget, det är därifrån jag tog bilden.

    Defdac: Det ligger en heldel i det du säger ang att man helst inte skall ha något limmat mot baksidan av karet.
    Jag har tagit åt mig dina tankar om att inget skall vara fast i akvariet. Det ger en hel del flexibilitet.
    Dock får jag fundera på hur jag gör med min stam/filter.
    Det riktigt häftiga skulle vara om man låter "trädet" som går igenom rutan fortsätta på andra sidan, dvs utanför akvariet.

    Visserligen får man inse att Amano använder timmar åt att förbereda för ett perfekt ögonblick då illusionen är fullbordad. Med tanke på att man kan se mycket mer detaljer och rörelser verkligeten (ej foto) så kommer det självklart inte bli lika perfekt.




    "övning ger träning"
    "övning ger träning"

    Kommentar

    • defdac
      • January 2002
      • 12751

      #17
      <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
      Dock får jag fundera på hur jag gör med min stam/filter.
      Det riktigt häftiga skulle vara om man låter "trädet" som går igenom rutan fortsätta på andra sidan, dvs utanför akvariet.
      <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
      Ja absolut! Det kan bli hur coolt som helst, och bara för att Amano inte gjort det så tycker jag inte det betyder att du inte ska testa - snarare tvärtom! =) Men jag tycker som sagt det är läskigt att limma statisk rekvisita i burken..
      http://www.defblog.se

      Kommentar

      Arbetssätt...