Vart fyller ni CO2 söder om Stockholm?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • micke eklund
    • November 2002
    • 680

    #16
    Ursprungligen postat av Fredde_
    Nyköping blir lite väl långt söderut.. Är nog 11-12 mil enkel resa, ska kolla det där stället i Tumba imorrn. Jag tror att det ska finnas något i Haninge också.
    Citat:
    Ursprungligen postat av Fredde_
    Tumba skulle kunna funka men jag är tacksam för flera tips



    Jag vet att det finns ett ställe i haninge som fyller tuber dom är dock några kronor dyrare. Tyvärr har jag ingen aning om vad dom heter eller var dom ligger.

    Skicka ett medelande till peppito här på zoopet och fråga, han har varit där och fyllt sin tub nyligen.
    Stämmer ;-)

    Kommentar

    • M.W
      • November 2002
      • 393

      #17
      Kollade och Presto finns i Nyköping om det kan vara nåt för dig. Ring dit och fråga
      Presto i Nyköping fyller inte själva, dom skickar iväg tuberna. Tror det var till Eskilstuna, men är inte säker. Iallafall tar det ett par dagar innan tuben är tillbaka.. Dom skulle ha 400 för att fylla en 6-kilos.
      If everything seems under control, then your not going fast enough - Mario Andretti

      Min blog
      PlantSwap

      Kommentar

      • Fredde_
        • December 2004
        • 253

        #18
        Då var det avklarat, Haninge Brandredskap blev det. 260 kr och det var väl överkommligt för 5kg. Det blev även en ny skruvventil och borttagning av sitgröret för ett par hundralappar..
        530 liter grönsaker

        Kommentar

        • danturion
          • October 2004
          • 329

          #19
          Ursprungligen postat av M.W
          Kollade och Presto finns i Nyköping om det kan vara nåt för dig. Ring dit och fråga
          Presto i Nyköping fyller inte själva, dom skickar iväg tuberna. Tror det var till Eskilstuna, men är inte säker. Iallafall tar det ett par dagar innan tuben är tillbaka.. Dom skulle ha 400 för att fylla en 6-kilos.
          Tror det är Katrineholm

          Kommentar

          • M.W
            • November 2002
            • 393

            #20
            Joo det kan vara Katrineholm.
            If everything seems under control, then your not going fast enough - Mario Andretti

            Min blog
            PlantSwap

            Kommentar

            Arbetssätt...