Vallisneria?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zeni
    • December 2004
    • 141

    Vallisneria?

    Jag köpte idag 4 skruvvallisneria på kruka, de är ganska små korta.... vill få dem att växa snabbt och bli fina hur gör jag? räcker det med mycket ljus? och i så fall vilka lysrör är att rekomendera?

    sedan undrar jag om det finns någon internetbutik som säljer vallisneria?... inte gigantea eller vad den heter.... utan den vanliga och/eller den skruvade.

    MvH Zeni
  • Zeni
    • December 2004
    • 141

    #2
    någon som kan svara det med växthandel på internet är lite brodskande jag vill nämligen beställa så snabbt som möjligt om det finns någon som är bra

    Kommentar

    • Tropfrog
      • October 2002
      • 8078

      #3
      Det finns ingen som är bra.

      Om du vill läsa om valisneria, använd sökfunktionen både här och på ciklid.se. Det finns en lång tråd med allt du behöver veta om valisneria i båda forumen.
      MVH
      Magnus
      min zoon

      Kommentar

      • Zeni
        • December 2004
        • 141

        #4
        ok!

        men vad heter tråden då?

        Kommentar

        • Tropfrog
          • October 2002
          • 8078

          #5
          Sök på Vallisneria

          MVH

          Magnus
          min zoon

          Kommentar

          • Zeni
            • December 2004
            • 141

            #6
            får upp typ tusen träffar då!! lite mer specifikt?

            Kommentar

            • Tropfrog
              • October 2002
              • 8078

              #7
              Det kan väl inte vara så svårt att hitta en jättelång tråd som behandlar ämnet valisneria? Då ingen kan ge dig all infon som finns i den tråden i ett inlägg är det av stor vikt att du lär dig sökfunktionen ordentligt.
              MVH
              Magnus
              min zoon

              Kommentar

              • Zeni
                • December 2004
                • 141

                #8
                noterade inte att du sa lång tråd.... sökfunktionen är inte det svåra som jag skrev det svåra är att hantera mänged träffar.... nu hittade jag dock tråden nästan direkt efter att jag skrivit det.... började uppifrån och fortsatte neråt tills jag fick bingo...

                Kommentar

                Arbetssätt...